سلامت

داروی امام کاظم برای درمان کرونا چیست؟

داروی امام کاظم برای درمان کرونا چیست؟ آیا داروی امام کاظم شیخ عباس تبریزیان برای شفای کرونا موثر است؟ جزئیات را در این مطلب بخوانید. “جمهوری اسلامی” نوشت: در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد.

داروی امام کاظم برای درمان کرونا
داروی امام کاظم برای درمان کرونا

توزیع‌کنندگان با فیلمبرداری از این صحنه و مصاحبه با چند نفر تلاش کردند چنین وانمود کنند که مبتلایان به کرونا با این داروها شفا یافته‌اند! این اقدام توسط عوامل شیخ تبریزیان که چندی قبل یکی از کتاب‌های معروف طبی را سوزانده بود انجام شده است.

دست‌اندرکاران این اقدام، با شعار «آینده، متعلق به طب اسلامی است» به این کار ادامه می‌دهند و در فضای مجازی به ترویج آن می‌پردازند. به نظر می رسد درو زهای بحرانی که بسیاری از شهروندان به لحاظ نا آگاهی از شرایط موجود مستاصل می شوند، بهترین فرصت برای سودجویانی تحت عنوان “طب سنتی” یا “طب اسلامی” است که از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

عباس تبریزیان در طی این سالها با منابعی که صحت و سقم آنها مورد تشکیک است، تشکیلاتی به نام طب اسلامی ایجاد کرده و اقدام به تجویز دارو و دستورالعمل برای درمان بیماری ها می کند.

در همین خصوص مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت در نامه‌ای فعالیت‌های آقای تبریزیان و شاگردان وی را غیرمجاز اعلام کرد و آن را مصداق صریح دخالت در امر درمان و تهدید علیه سلامت جامعه خواند.


تبریزیان کیست؟ ماجرای کتاب سوزی پدر طب اسلامی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا