سریالسریال‌ایرانی

داستان قسمت اول تا آخر سریال زیرخاکی به صورت کامل + جزئیات

در این مطلب داستان قسمت اول تا آخر سریال زیرخاکی به صورت کامل نوشته خواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی درباره ماجرا و داستان سریال طنز زیرخاکی در همین مطلب. «زیرخاکی» که از ۳۰ مرداد در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده بود. این سریال در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت اول تا آخر سریال زیرخاکی
قسمت اول تا آخر سریال زیرخاکی

بخشی از تصویربرداری سریال در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد بوده است و هادی حجازی فر و پژمان جمشیدی در این لوکیشن نظامی بازی داشتند. صحنه هایی که در این پایگاه ضبط می شود، جزو نقاط عطف قصه است و اتفاقات مهمی در طول داستان را شکل می دهد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند.

پژمان جمشیدی بعد از سریال “دیوار به دیوار” دوباره به تلویزیون برگشته است. او همچنین برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی در کنار هادی حجازی فرد قرار گرفته است. قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده‌داری می شود.

۲۷ اردیبهشت ماه جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی» با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد که به دلیل توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» در شرایط کرونا باقی مانده داستان این مجموعه با فیلمبرداری مجدد در آینده روی آنتن خواهد رفت.

وی در توضیحات خود در این زمینه عنوان کرد: «فیلمبرداری سریال زیرخاکی به دلیل کرونا متوقف شد و کمتر از یک ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است که ان شاءالله با فراهم شدن شرایط، انجام و پخش می‌شود. در حال حاضر چهار قسمت از فصل اول باقی مانده است که از یکشنبه شب پخش آن آغاز می‌شود.»

این اظهارنظر از سوی جلیل سامان در حالی است که بنابر خبر ارسالی از سوی روابط عمومی سریال، در چهار قسمت باقی مانده از فصل اول سرنوشت شخصیت‌ها مشخص می‌شود و به تعبیری بخش متوقف مانده در فیلمبرداری مربوط به فصل دو بوده و قرار نیست این‌بار با داستان ناتمام مواجه باشیم.

برای قضاوت درباره تأثیر توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» به دلیل کرونا، بر پایان‌بندی داستان طبیعتاً باید تا پایان ۴ قسمت باقی مانده صبر کنیم اما آنچه مشخص است جلیل سامان فصل اول و دوم سریال را کلیتی واحد می‌داند و قرار نیست در فصل اول پرونده شخصیت‌ها به‌طور کامل بسته شود.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی همراه خلاصه داستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا