سریالسریال خارجی

آنچه باید درباره سریال استانبول ظالم بدانید + نکات خواندنی و جزئیات

آنچه باید درباره سریال استانبول ظالم بدانید در همین مطلب. همچنین نکات خواندنی از سریال ترکی استانبول ظالم به همراه جزئیان و اطلاعات تکمیلی. «استانبول ظالم» سریال ترکیه ای محبوبی است که توسط مخاطبین آن در ترکیه، ایران، لبنان و سایر کشورهای عربی دنبال می شود. این سریال یکی از پر تماشاگرترین مجموعه ها در تلویزیون های ترک زبان به شمار می آید.

درباره سریال استانبول ظالم
درباره سریال استانبول ظالم

⇐ برای دیدن مطالب بشتر به لینک های: سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نام اصلی این سریال ترکیه ای zalim istanbul است. این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش شده و دو فصل دارد. فصل دوم استانبول ظالم نیز در سال جاری میلادی پخش می شود. این سریال در ژانر درام ساخته شده است.

سریال استانبول ظالم ( Zalim Istanbul ) تولید شرکت Avşar Film ، به نویسندگی سیرما یانیک و با بازی فکرت کوشکان، دنیز اوئور، مینه توگای و اوزان دولونای که دوشنبه ها از شبکه Kanal D پخش میشود و با وجود رقبای سرسختی همچون گودال و عهد توانست بینندگان بسیاری را پای تلویزیون میخکوب کند برای فصل دوم تمدید شد. فصل اول این سریال محبوب در تاریخ دوشنبه ۲۷ می و در قسمت ۹ به پایان خواهد رسید و فصل دوم آن در ماه سپتامبر شروع خواهد شد.

برخی از بازیگران این سریال عبارتند از:

Fikret Kuskan در نقش  Agah Karaçay آقا کاراچی

Deniz Ugur در نقش Seher Yilmaz سحر ییلماز

Mine Tugay در نقش Seniz Karaçay سنیز کاراچی

Ozan Dolunay در نقش Cenk Karaçay چنک کاراچی

Sera Kutlubey در نقش Cemre Yilmaz جمره ییلماز

Berker Güven در نقش Nedim Karaçay ندیم کاراچی

در خلاصه داستان “استانبول ظالم” آمده است: فکرت کوشکان در نقش آگاه کاراچای یک مرد ثروتمند و دارای عمارت می باشد و مینه توگای در نقش شینیز کاراچای (همسرش) بازی می کند. و مسئله ای که آگاه کاراچای را آزار می دهد خلاص شدن از دست برادرزاده اش ندیم کاراچای است. و برای او دنبال زن  می گردد.

سریال استانبول ظالم + جزئیات
سریال استانبول ظالم + جزئیات

 


زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم


برای خواندن مطالب بیشتر به این لینکها مراجعه کنید: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه، سریال ترکی عاشقانه، سریال ترکی عاشقانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا