سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۵۵ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۵۵ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت ۱۵۵ سریال ترکی سیب ممنوعه
قسمت ۱۵۵ سریال ترکی سیب ممنوعه

آلتین تماس میگیرد و از او در مورد خانه خبر میگیرد. آلتین به او میگوید که همه چیز در خانه خوب است و طبق چیزهایی که میبیند، شاهیکا با همه خوب است. اندر که چنین چیزی را باور نمی‌کند از آلتین میخواهد که بیشتر حواسش را جمع کرده و اتاق شاهیکا را باز هم بگردد. بعد از قطع تماس، شاهیکا به آشپزخانه می آید. معلوم می شود که آلتین از قبل با شاهیکا همدست بوده است و شاهیکا میداند که اندر اطلاعات خانه را از او میخواهد.

.

او از آلتین میخواهد تا می تواند اندر را دست به سر کند. آیسل ،شانه هالیت را به امیر می رساند و امیر آن را به ییلدیز می دهد. ییلدیز و مادرش به محض گرفتن شانه به بیمارستان می روند تا دوباره آزمایش بگیرند. نتیجه آزمایش دوباره منفی می شود. ییلدیز به شدت عصبی است و علت این وضعیت را درک نمیکند. او مطمئن است که شاهیکا او را تعقیب میکند و تمام آزمایشگاه ها را اجیر کرده تا نتیجه آزمایش را منفی کنند. او پ مادرش با ناراحتی به خانه می روند. ییلدیز برگه های آزمایش ها را برداشته و به دفتر کایا می رود. او ماجرا را توضیح داده و از کایا کمک میخواهد.

.

کایا میگوید که شاهیکا چنین آدمی نیست و نمیتواند برای اثبات حرف ییلدیز برای بچه کاری بکند. ییلدیز با ناراحتی بیرون آمده و ماجرا را به امیر میگوید. لیلا نیز که آنجا نشسته حرفهای ییلدیز را می شنود. او فکری به سرش زده و به اتاق کایا می رود تا با او حرف بزند، اما کایا از او میخواهد که در مسایل ییلدیز و شاهیکا دخالتی نکند. اندر با اریم تماس میگیرد، اما او حاضر به صحبت با مادرش نیست. ییعیت جواب داده و از اندر میخواهد که دیگر تماس نگیرد. اندر بخاطر از دست دادن هر دو پسرش به شدت ناراحت است. زهرا به فروشگاه کتاب رفته است.

.

مردی که کتابهای او را چاپ کرده به او پیشنهاد می‌دهد که مدیر برنامه‌های زهرا باشد. او که میداند وضیعت مالی زهرا خوب است مدام به هر بهانه ای در حال پول کشیدن از اوست‌. شب، لیلا دم خانه کایا می رود تا لباس او را از خشکشویی به او تحویل دهد. کایا تصمیم می‌گیرد او را به خانه برساند. او بین حرفهای لیلا متوجه می شود که او دوست پسر ندارد و دوستش یه دروغ این حرف را زده. خودش نیز در مقابل سو تفاهم لیلا میگوید که آن زنی که در ماشین دیده بود وکیل بوده و دوست دخترش نیست. در خانه دوست اریم با او تماس گرفته و میگوید که میخواهد به او کادویی بدهد.

.

اریم دم در می رود و جعبه کادویی را از دوستش میگیرد. بعد از رفتن دوستش، اندر از پشت درخت درآمده و سعی دارد با اریم صحبت کند و از او میخواهد که باورش کند. اریم از دست اندر عصبانی است و نمیخواهد با او حرف بزند. او سپس سریع به خانه برمی‌گردد. داخل کادوی دوستش، عکس کودکی خودش و نامه ای از طرف اندر است. لیلا و ییعیت با هم به مهمانی می روند. آنها با یکدیگر صمیمی می شوند و همدیگر را می بوسند.

.

صبح، شاهیکا وقتی ماجرا را میفهمداز ییعیت میخواهد که از لیلا فاصله بگیرد و این رابطه را به ای او غیر ممکن کند تا لیلا بیشتر به سمتش بیاید. لیلا چلبی که ذهنش درگیر ییلدیز شده ،با امیر تماس گرفته و قبل از شرکت به خانه می آید تا ییلدیز را ببیند و با او حرف بزند. او به ییلدیز میگوید که بهتر است خودش نیز یک تست مادری بدهد. ییلدیز متعجب شده و به لیلا حق میدهد. او با استرس سریع بلند شده و به همراه مادرش به بیمارستان می رود.



⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا