سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۹۵ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۹۵ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است.

قسمت ۱۹۵ سریال ترکی سیب ممنوعه
نیمه شب ییعیت توی حال نشسته و شاهیکا اونو میبینه. شاهیکا سعی داره از نارحتی اون سر در بیاره. ییعیت میگه که با لیلا دعوا کرده و اونو وسط راه پیاده کرده اما از کارش پشیمونه. شاهیکا میگه که میتونه به اون کمک کنه. ییعیت میدونه که در این صورت شاهیکا از اون چیزی میخواد. با این حال پیشنهاد کمکش رو قبول میکنه. صبح ییلدیز دوباره پیش هالیت میره و میگه که تصمیم داره کار کنه اما هالیت به اون اجازه نمیده. اون بعد با مدیر کانال تماس میگیره و بهش میگه نمیخواد زنش توی کانال کار کنه. مدیر کانال هم قبول میکنه. زرین توی حرفهاش با زهرا بهش میگه که دیروز رفتار صمیمی لیلی باهالیت رو دیده و فکر میکنه که بین اونها چیزی باشه چون خودش هم همین رفتارا رو از اندر با هالیت دیده بود. زهرا که مشکوک شده با اندر تماس میگیره تا از اون خبر بگیره.

اندر به عمد به زهرا میگه که بهتره خودش بالیلی صحبت کنه و ازش حرف بکشه. وقتی که زرین از خونه بیرون میاد شاهیکا سراغ اون میاد و ازش میخواد که باهاش صحبت کنه. زرین وقتی میفهمه که اون شاهیکاست بخاطر چیزهایی که در موردش شنیده ازش خوشش نمیاد. اما شاهیکا میگه که هرچی راجع به اون شنیده دروغه و با این حال برای صحبت در مورد لیلا اومده. اون از زرین میخواد به کافه برن تا کمی صحبت کنند. اون با چرب زبونی زرین رو قانع میکنه که اگه اونا بین بچه ها سنگ بندازن اونا به رابطه مخفیانه خودشون ادامه میدند. زرین قانع میشه و تصمیم میگیره مشکل رو حل کنه. زهرا به پیشنهاد اند به شرکت میره تا لیلی رو ببینه. اون از لیلی میخواد که باهم به کافه برن. زهرا از لیلی درمورد داشتن دوست پسر صحبت میکنه و وقتی لیلی میگه که تنهاست اون شروع به صحبت در مورد بدی های دوستی با مرد متاهل میکنه. لیلی کمی بعد به بهانه کار از پیش زهرا میره.

زهرا به خیال خودش فکر میکنه که لیلی رو حسابی ترسونده و دیگه مشکلی وجود نداره. توی شرکت شاهیکا دونفر رو برای طراحی کاتالوگ جدید شرکت پیش هالیت میاره. اون با اونا هماهنگ میکنه و لیلی رو به عنوان مدل جدید برای کاتالوگ پسند میکنند. لیلی هم اعلام رضایت میکنه و هالیت هم قبول میکنه. ییلدیز به همراه زهرا برای صحبت با مدیر کانال به اداره رفته. مدیر کانال با وجود این که با هالیت صحبت کرده بود به ییلدیز میگه که اون باید با مدیر جدید کانال اشنا بشه و اونو به اتاق دیگه ای میبره. ییلدیز و زهرا از دیدن نادر شکه میشن. ییلدیز میگه که از همکاری پشیمون شده و بیرون میاد. توی شرکت هالیت متوجه میشه که مشکلی در پرونده های مالی بوجود اومده و اون مبلغ زیادی بدهی بالا اورده. ادر پیش هالیت میاد و پیشنهاد خرید کل سهامش رو برای پرداخت بدهی میده. هالیت با حرص میگه که هرگز چنین کاری رو نمیکنه. اون بعد تصمیم میگیره هر طور شده وامی تهیه کنه تا بدهی رو پرداخت کنه. شب کایا و اندر تصمیم دارند برای شام دونفره بیرون برند. اونها متوجه میشن که ییعیت هم به همراه شاهیکا بیرون میره.

شاهیکا میگه که اون برای بهبود رابطه ییعیت و لیلا با زرین صحبت کرده. اندر از این که ییعیت به شاهیکا اعتماد کرده عصبانی میشه. وقتی که ییعیت و شاهیکا بیرون میرن اندر که مقصر این مساله رو کایا میدونه باهاش بحث میکنه و از رفتن به بیرون برای شام منصرف میشه. هالیت به خونه میره و با عجله چمدون میبنده و به ییلدیز میگه که برای جور کردن وام سنگین باید به انکارا بره و چند نفر رو ببینه. ییلدیز از این که هالیت بی خبر از اون میره عصبی میشه و باهاش بحث میکنه. هالیت هم با چمدون از خونه بیرون میره. لیلی توی خونه اش میز شام رمانتیکی چیده و به خودش رسیده. وقتی در میزنند اون درو باز میکنه و هالیت با لبخند وارد خونه اش میشه.

 

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا