سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۹۶ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۹۶ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است.

قسمت ۱۹۶ سریال ترکی سیب ممنوعه

هالیت به خونه لیلی میره. اونها باهم شام میخورند و حرفهای عاشقانه میزنند. لیلی موفق شده که با هالیت وارد رابطه بشه. هالیت وقتی که لیلی توی شرکت به اون گفته بود که میخواد مهمون خونشو عوض کنه یکی از خونه هاش رو برای اون اماده کرده تا اون دیگه توی مهمون خونه نمونه. شاهیکا و ییعیت به همراه لیلا و زرین به رستوران رفته اند. شاهیکا و زرین اونها رو تنها میذارند تا حرفهاشونو بزنن. ییعیت از لیلا بخاطر رفتار زشتش معذرت خواهی میکنه اما با این حال لیلا که دلش خیلی شکسته دیگه نمیخواد با ییعیت باشه. اونها رابطه شون رو تموم میکنند.توی خونه کایا به اتاق اندر میره. اندر بخاطر شاهیکا همچنان از دست او ناراحته. اون میگه که جای اون دیگه توی این خونه نیست و میتونن به ازدواجشون پایان بدن و اون هم بره. کایا جاخورده اما قبول میکنه.

کایا به اندر میگه که از اون میخواد بخاطر خودش و نه بخاطر ییعیت از این به بعد توی اون خونه بمونه. اندر خوشحال میشه و اونها به هم نزدیک میشن. کمی بعد وقتی شاهیکا به خونه میاد و میفهمه اونها هر دو توی یه اتاقن و صدای خنده هاشون رو میشنوه فورا توی پذیرایی یه کاغذ اتیش میزنه تا اژیر اتیش به صدا در بیاد و اونارو بیرون بکشونه. اندر که میفهمه شاهیکا چرا این کارو کرده حرصش میگیره. بعد شاهیکا کایا رو به عمد نگه میداره و باهاش صحبت میکنه تا برای خواب به اتاق اندر نره. ییلدیز توی خونه با هالیت تماس میگیره اما هالیت که شب رو پیش لیلی مونده جواب نمیده. زرین ییلدیز رو نصیحت میکنه که باید بیشتر مراقب هالیت باشه. چون با به سن حساسی گذاشته و از همه لحاظ نیاز به مراقبت داره. کمی بعد لیلا از سر قرار با ییعیت پا میشه و با ناراحتی اعلام میکنه که از هم جدا شدن. زرین که از خدا خواسته بود از این اتفاق خوشحال میشه و دیگه خودشون رو مسبب جدایی اونها نمیدونه. صبح بعد از این که هالیت از پیش لیلی میره اون با شاهیکا تماس میگیره و ادرس خونه رو میده و باهاش قرار میذاره تا حرف بزنن.

توی شرکت وقتی جانر میفهمه که اندر واقعا به کایا علاقه داره و وارد رابطه جدی شدند اول متعجب و بعد ناراحت میشه. چون فکر میکنه که خواهرش دیگه به اون اهمیت نمیده. اون تا به حال عاشق شدن اندر رو ندیده. شاهیکا به خونه لیلی میره. لیلی همه ماجرا رو برای اون تعریف میکنه. شاهیکا از این که نقششون گرفته خوشحاله. اون به لیلی میسپاره که تا جدی شدن رابطه اون و هالیت نباید کسی متوجه این قضیه بشه چون در این حالت اون به سمت زن و بچه اش میره و اونو رها میکنه. اون به لیلی میسپاره که باید هالیت رو به خودش وابسته کنه. شاهیکا ساعت گرون قیمتی رو توی دست لیلی میبینه که هالیت به اون هدیه داده. توی شرکت وکیل هالیت برای اون پیشنهادی رو در مورد معدن های طلای افریقا پیدا کرده تا از طریق سرمایه گذاری روی اون بتونن بدهی رو پرداخت کنن. هرچند این کار از نظر اونها خیلی ریسک داره اما هالیت میگه که توی این مرحله باید ریسک کنند. چون نمیخواهد به هیچ وجه سهامش دست نادر بیفته.

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا