سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۹۷ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۹۷ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است.

قسمت ۱۹۷ سریال ترکی سیب ممنوعه
قسمت ۱۹۷ سریال ترکی سیب ممنوعه

شاهیکا با نادر قرار گذاشته و در مورد خانه گرفتن هالیت برای لیلی و رابطه آنها به او خبر میدهد. نادر با خونسردی می‌گوید که خودش از همه چیز خبر دارد. او سپس به شاهیکا میگوید که فعلا نقشه ای ندارد و از او نیز میخواهد که زیاد در مورد این موضوع جلب توجه نکند. ییلدیز به همراه امیر به رستوران می رود. او تصمیم گرفته است برای خودش مانند زهرا کانال باز کند و مخاطب جذب کند. همان موقع، انیس، یکی از افراد معروف و پر مخاطب مجازی ترکیه سر میز کناری ییلدیز می آید. ییلدیز از دیدن او ذوق زده شده و سر صحبت را با او باز میکند و اصرار دارد تا با انیس اولین ویدیوی کانالش را بسازد.‌

.
انیس که سرش حسابی شلوغ است قبول نمیکند، اما ییلدیز خیلی اصرار کرده و او را مجبور می‌کند تا با هم برای ساخت کلیپ قرار بگذارند. اندر و جانر به کافه نزدیک شرکت می روند‌. آنها زرین را آنجا می‌بینند. زرین که در شرکت، لیلی را با لباسهای گران و ساعت دستش دیده و متعجب شده بود، از اندر در مورد حقوق دستیار شرکت می پرسد و میگوید که گویا پول خوبی میگیرد، زیرا لباسهای گران قیمتی تنش کرده بود. بعد از رفتن زرین، اندر طاقت نیاورده و سریع به شرکت برمیگردد تا موضوع را بررسی کند. ییعیت به شرکت آمده و به اتاق شاهیکا می رود تا بابت کمک او برای رابطه لیلا و خودش تشکر کند و با این حال خبر میدهد که آنها از یکدیگر جدا شده اند. او همچنین خبر میدهد که از اندر و کایا نیز خواسته که دیگر به این ازدواج پایان دهند و بیشتر از این اذیت نشوند.
.
شاهیکا با شنیدن این جمله چشمهایش برق زده و سریع ییعیت را تایید میکند و از او میخواهد باز هم با کایا در این مورد صبحت کند. ییلدیز که برایش جای سوال است که لیلی کجا زندگی میکند و هیچ آدرسی از او ندارد، از امیر میخواهد که لیلی را تعقیب کند تا خانه اش را پیدا کند. اندر نیز همزمان از جانر چنین چیزی را میخواهد و از او میخواهد هرچه در مورد لیلی می تواند پیدا کند. هنگامی که لیلی می خواهد از شرکت برود، شاهیکا متوجه می شود که جانر پشت سر او می رود.‌ او سریع با لیلی تماس میگیرد و به او میگوید که به خانه نرود، زیرا جانر او را تعقیب میکند.
.
او میگوید که حتما بخاطر تیپ و ساعتی است که دستش انداخته و با جلب توجه در شرکت باعث کنجکاوی اندر شده است. لیلی به یک مرکز توجه خرید می رود و رد خودش را گم می‌کند. جانر و امیر به یکدیگر برمیخورند و میفهمند که هر دو یک ماموریت داشتند ، اما لیلی را گم کرده اند. شب، هالیت به بهانه جلسه کاری بیرون آمده و به ییلدیز میگوید که شب دیر برمیگردد. ییلدیز عصبی می شود اما چیزی هالیت با برخورد تندش او را ساکت میکند. در ماشین راننده هالیت، به او میگوید که راننده نادر، پیش او آمده و گفته است که نادر او را اخراج کرده، و حالا او میخواهد هالیت را ببیند. هالیت با تصور اینکه از او بتواند در مورد نادر حرفی بکشد، قبول میکند. انیس برای ساخت کلیپ به خانه هالیت می آید. زهرا از اینکه ییلدیز با انیس کلیپ میسازد حرصش گرفته و به او حسادت میکند.
.
آکین نیز آمده و از آنها فیلمبرداری میکند. در خانه، شاهیکا به عمد مقابل اندر چند بسته لباس به خدمتکار میدهد و میخواهد که فردا آنها را به شرکت برای لیلی ببرد. او در مقابل کنجکاوی اندر میگوید که از لباس پوشیدن لیلی خوشش نمی آمد و لباسهای خوب به او میدهد.‌ او میخواهد که اندر فکر کند علت تیپ های گرانقیمت لیلی بخاطر هدیه های اوست. او همچنین به اندر میگوید که لیلی با فاروک، یکی از کارمندان شرکت دوست شده است‌. اندر متعجب شده اما چیزی نمی‌گوید.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا