سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱ سریال ترکی شرافت

داستان کامل قسمت ۱ سریال ترکی شرافت همچنین به همراه جزئیات خلاصه داستان سریال ترکی شرافت Şeref Meselesi قسمت ۱ را در این مطلب مطالعه کنید. این سریال محصول کانال D تلویزیون ترکیه در ژانر درام ساخته شده است. «شرافت» در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به مدت شش سال فیلمبرداری و تهیه شده است . قسمت آخر سریال شرافت در ۱۷ ماه مه ۲۰۱۵ از کانال D پخش گردید. کارگردانی این سریال را آلتان دونمز (Altan Dönmez) بر عهده داشته و زندگی دو برادر جوان را روایت می کند.

قسمت ۱ سریال ترکی شرافت
قسمت ۱ سریال ترکی شرافت

ایگیت و امیر، به عنوان کمیسر، سر قرار با گروه مافیایی می روند. ایگیت پاکت پول را در ازای گرفتن دخترش که آنها گروگان گرفته اند به طرف مقابلش می دهد.‌ به محض دادن پول، او آن مرد را از پشت سر گرفته و با اسلحه تهدید میکند و از نوچه هایش میخواهد که خلع سلاح شوند. پنج سال قبل، مراسم عروسی یکی از نوه های آقا بصیر است. ایگیت، پسری شیطان است و دوست دخترهای زیادی دارد و از دختر بازی خسته نمی شود. او تحصیلات و تخصصی ندارد. برعکس او امیر، پسری باهوش و درسخوان و سر به زیر است.

زلیخا، مادر امیر و ایگیت که یکی از عروسهای آقا بصیر است، با او به خاطر امر و نهی و دخالت در زندگی او و شوهرش حسن، کلافه و خسته شده است. او به مراسم عروسی نیامده و حسن دنبال او می رود. زلیخا بخاطر اینکه حسن سالهاست او را از استانبول برده و بخاطر ترس از پدرش در روستا نگه داشته ، عصبی است و صبرش تمام شده. حسن به او قول میدهد که بعد از عروسی با پدرش صحبت میکند و از او میخواهد که بخاطر حرف پدرش به عروسی بیاید. زلیخا به عروسی می رود و پدر حسن دوباره با او بحث میکند. زلیخا به او میگوید که قرار است به زودی به استانبول بروند. آقا بصیر عصبی شده و ناگهان حالش بد می شود. او سکته کرده و فوت میکند.

بعد از مراسم آقا بصیر، زلیخا از حسن میخواهد که به شهر بروند. این بار برادر حسن شروع به دعوا و دخالت کرده و اجازه نمی‌دهد که زلیخا برای زندگی حسن تصمیم بگیرد. در روستای آنها زن ضعیفه است و حق اظهار نظر ندارد. اما حسن که خودش مردی ساده و بی دست و پا است، طرف زنش را گرفته و آنها وسایلشان را جمع می‌کنند تا برای زندگی به استانبول بروند. زلیخا از این مسأله خیلی خوشحال است.

حسن سهم ارث پدرش را فروخته و آن را به عنوان تنها سرمایه شان می برد‌. آنها در استانبول به خانه پدری زلیخا که خالی است می روند. پسر عموی زلیخا، برای آمدن آنها خانه را تمیز و آماده کرده. خانواده حسن بعد از رسیدن وسایل کمی که آورده اند را می‌چینند تا فردا برای خرید وسایل خانه بروند. در محله، دختری به نام دریا که همسایه آنهاست، وقتی آمدن همسایه جدید را میبیند، به دوست و همسایه اش در خانه روبرویی زنگ می زند.

آنها در مورد همسایه جدید غیبت کرده و دریا از خوش‌تیپی و جذابیت ایگیت میگوید. دریا در یک رستوران به عنوان سالن دار کار میکند. او پدری دائم الخمر دارد و خودش خرج زندگی خانواده را میدهد. دختر همسایه رو برو نیز به عنوان مانکن کار میکند. صبح روز بعد، خانواده حسن لوازم خانه می خرند. او همچنین برای کار سراغ فردی که نامیک، پسر عموی زلیخا معرفی کرده می رود. اسدالله خان مغازه ای به حسن برای اجاره معرفی میکند.

او همچنین به حسن پیشنهاد می‌دهدکه مغازه طلا فروشی باز کند، و خودش نیز به او مهارتش را آموزش میدهد. حسن که فرد ساده ای هست مشکلی در این مورد نمیبیند اما زلیخا و امیر به او می‌گویند که بهتر است بیشتر بگردد و تحقیق کند. امیر نیز دنبال کار می‌گردد. شب، زلخیا و ایگیت بالای پشت بام می روند. زلیخا از رویاهایی که سالها بخاطر ماندن در روستا به آنها نرسید برای پسرش صحبت میکند و امیر به او میگوید که همچنان می‌تواند به رویاهایش برسد


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی شرافت Şeref Meselesi


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا