سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۲۰۰ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۲۰۰ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است.

قسمت ۲۰۰ سریال ترکی سیب ممنوعه
قسمت ۲۰۰ سریال ترکی سیب ممنوعه

شاهیکا به اتاق ییعیت می رود و متوجه می شود که او از جدایی از لیلا ناراحت است. شاهیکا به او پیشنهاد می‌دهد که بهتر است برای آموزش او وقت بگذارند تا بتواند از لحاظ طبقاتی مانند آنها باشد. شاهیکا پیش کایا می رود و به او پیشنهاد می‌دهد که یعییت را به سوییس بفرستند تا هم زبان یاد بگیرد و هم به دانشگاه بهتری برود و تجربه های جدید کسب کند. کایا که خودش در فکر آموزش های جدید برای ییعیت بوده، از این پیشنهاد استقبال میکند و تصمیم می‌گیرد با اندر نیز صحبت کند. ییلدیز به مزون لباس برای پرو می رود. او رنگ لباس را نمی پسندد و لباس دیگری میخواهد.

.

خیاط میگوید که یک لباس مناسب او دوخته اند و آن را برای پرو ییلدیز می آورد. ییلدیز از لباس خیلی خوشش می‌آید و وقتی آن را می پوشد، متوجه می شود که خیاط به عمد رفته است و نادر مقابل ا‌و ایستاده. ییلدیز از دست نادر عصبی می شود و دلیل این رفتارهای او را نمی فهمد. نادر غیر مستقیم و با منظور در مورد مشکلات زندگی زناشویی با او صحبت میکند و ضمن تبریک تولدش، میگوید که آن لباس هدیه او بوده و سفارش داده بود تا برای ییلدیز بدوزند. ییلدیز لباس را قبول نمیکند و با حرص بیرون می رود. در شرکت، جواهر فروش به اتاق هالیت می آید.

.

لیلی از دیدن او متعجب می شود و دوست دارد بداند که هالیت برای چه کسی طلا می خرد. او با زهرا تماس میگیرد و به بهانه دیدن او، در کافه قرار میگذارند. او میخواهد که از زهرا حرف بکشد. کایا پیش اندر می رود و در مورد فرستادن ییعیت یه سوییس به او میگوید.اندر ابتدا چیزی نمی‌گوید، اما وقتی میفهمد که این پیشنهاد شاهیکا بوده ،عصبی می شود و با کایا بخاطر دخالت دادن شاهیکا در تصمیمات زندگی شان بحث میکند. لیلی با زهرا بیرون‌ می رود و میفهمد که هالیت برای تولد ییلدیز هدیه می خریده و قرار است جشن تولد بزرگی برگزار کنند. او از این قضیه عصبی می شود. جانر از اندر برای امیر کمک میخواهد. امیر و جانر به همراه اندر و ییلدیز بیرون می روند تا در مورد این مسأله نقشه ای بکشند.

.

اندر تصمیمی می‌گیرد و از امیر میخواهد که با آن دختر تماس بگیرد و قرار بگذارد و بگوید که میخواهد پولش را بدهد. کایا پیش نادر می رود و در مورد کار صحبت میکنند. نادر به او در مورد بدهی هالیت میگوید و همچنین میگوید که او برای پرداخت قسط وامی که گرفته حتما دچار مشکل خواهد شد. وکیل هالیت پیش او آمده و میگوید که فعلا در سرمایه گذاری آفریقا به جایی نرسیده اند و برای وامی که گرفته اند باید قسط سنگینی را برای اولین قسط بپردازند و شرایط آن را نیز ندارند. او به هالیت پیشنهاد می‌دهد که سند خانه شان را گروی بانک بگذارند تا بتوانند تا زمان درست شدن سرمایه گذاری، قسط را بپردازند. هالیت چاره ای جز قبول کردن ندارد. لیلی با عصبانیت پیش شاهیکا می رود و می‌گوید که هالیت میخواهد برای ییلدیز جشن تولد و هدیه بخرد.

.

شاهیکا به او میگوید که از قبل هشدار داده بود که نباید در زندگی شخصی هالیت دخالت کند، زیرا او را از خودش می راند. لیلی میگوید که به غرور او برمیخورد و نمی‌تواند ببیند که به همین راحتی فقط به عنوان معشوقه دوم باشد و روال زندگی هالیت همینگونه ادامه داشته باشد. او میگوید که در این مورد با هالیت حرف می زند. شاهیکا عصبانی می شود و میگوید که با این کار نقشه و قرار آنها به هم می‌خورد و هالیت او‌ او را ول میکند .اما لیلی میگوید که مطمئن است چنین اتفاقی نمی افتد. او میگوید که نمی‌گذارد جشن تولد ییلدیز برگزار شود. امیر به همراه دختری که از او پول میخواست قرار میگذارد.

.

امیر مقداری پول به او میدهد و میگوید که همینقدر پول دارد. همان لحظه ییلدیز و سپس اندر نیز سر میز می آیند و آنها نیز از امیر طلب پول میکنند. آنها سپس با طلبکاری شروع به بحث میکنند و آن دختر را نیز قاطی ماجرا میکنند‌‌‌. آن دختر عصبی شده و وقتی میبیند که امیر او را ول نمیکند و همچنان به او ابراز علاقه میکند، عکس ها را پاک کرده و از دست آنها فرار میکند. امیر خیالش راحت می شود و از اندر و ییلدیز تشکر میکند.

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا