سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۲ سریال ترکی شرافت

داستان کامل قسمت ۲ سریال ترکی شرافت همچنین به همراه جزئیات خلاصه داستان سریال ترکی شرافت Şeref Meselesi قسمت ۲ را در این مطلب مطالعه کنید. این سریال محصول کانال D تلویزیون ترکیه در ژانر درام ساخته شده است. «شرافت» در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به مدت شش سال فیلمبرداری و تهیه شده است . قسمت آخر سریال شرافت در ۱۷ ماه مه ۲۰۱۵ از کانال D پخش گردید. کارگردانی این سریال را آلتان دونمز (Altan Dönmez) بر عهده داشته و زندگی دو برادر جوان را روایت می کند.

قسمت ۲ سریال ترکی شرافت
قسمت ۲ سریال ترکی شرافت

صبح، هنگامی که امیر بیرون می رود، به ایگیت میگوید که احساس خوبی به کار جواهر فروشی ندارد و این کار مناسب آنها نیست. او سپس پیش یک وکیل که از آشنایان او را سپرده بودند برای کارآموزی می رود. نامیک پیش اسدالله خان می رود و میگوید بابت کاری که با خانواده حسن میکنند، عذاب وجدان دارد. اسد الله خان به او با عصبانیت میگوید که راهی است که خودش انتخاب کرده و نمی‌تواند جا بزند.

آنها سپس وقتی حسن را می‌بینند، اسد اله خان به او میگوید که مقدار سرمایه آنها کم است و باید آن را چهار برابر کنند. او فروش خانه را به حسن پیشنهاد میکند. حسن به خانه رفته و ماجرا را به زلیخا میگوید. زلیخا چنین چیزی را قبول ندارد و به هیچ وجه حاضر به فروش خانه ی پدری اش که تنها سرمایه آنهاست نمی شود. او به حسن میگوید که وام گرفتن را امتحان کنند. ایگیت برای چرخیدن به شهر می رود.او متوجه می شود که با ماشین مدل قدیمی آنها که وانت است، نمی‌تواند توجه دختری را جلب کند و کسی را سوار کند.

او از این قضیه عصبی می شود. کبری، دختر ناتنی اسدالله خان با دریا به بازار رفته اند. آنها هنگام برگشت، سیبل را می‌بینند. سیبل و دریا می فهمند که اسدالله خان از آشنایان همسایه جدید است و شب قرار است خانواده همسایه جدید به خانه آنها بیاید. دریا با ذوق از کبری می خواهد که فردا همه چیز را برایشان تعریف کند. حسن و زلیخا به بانک می روند اما متوجه می شوند که شرایط گرفتن وام را ندارند. آنها تصمیم میگیرند که از مغازه جواهر فروشی منصرف شوند. شب همگی به خانه اسداله خان می روند. سر میز شام وقتی صحبت از کار می شود، حسن میگوید که آنها از این کار منصرف شده اند.

نامیک استرس میگیرد و اسدالله خان سعی میکند نظر آنها را برای این کار جلب کند. او میگوید که مشکل مالی را خودش حل خواهد کرد و از حسن میخواهد فردا پیشش بیاید. روز بعد، حسن پیش اسداله خان رفته و با دادن سفته، پول مورد نیاز را از او میگیرد. او به امیر میگوید که در مورد سفته ها چیزی به مادرش نگوید. در محله، نامیک به سلیم و امره میسپارد که با ایگیت و امیر خوب باشند.

سلیم و نامیک پیش ایگیت و امیر می آیند و از در دوستی با آنها وارد می شوند . سپس پیشنهاد می‌دهند لب ساحل بروند تا هم آفتاب بگیرند و هم دختر بازی کنند. همگی به جز امیر می روند. سیبل و دریا نیز لب ساحل می روند و پسرها را می بینند. شب موقع برگشت، دریا که از ایگیت خوشش آمده، به تعارف آنها با ماشین آنها می آید. سپس به پیشنهاد دریا برای خوردن ساندویچ پیاده می شوند. ایگیت سعی دارد بی مقدمه به دریا نزدیک شود و او را ببوسد اما دریا جا خورده و از او فاصله میگیرد‌ و میگوید که رابطه با شتاب و‌ بی شناخت صورت نمی‌گیرد. ایگیت عصبی می شود و چیزی نمی‌گوید.

صبح روز بعد، ایگیت که پیش سلیم و امره است، وقتی میفهمد که صاحب کار سابق امره حقوق او را نداده و به سفر رفته است، پیشنهاد پس گرفتن حق او را میدهد و همگی به خانه صاحب کار او می روند و پول و جواهراتش را می دزدند. حسن مغازه را اجازه کرده و و به همراه زلیخا و امیر با خوشحالی در حال چیدن مغازه است.


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی شرافت Şeref Meselesi


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا