سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۴۰ سریال ترکی همه جا تو

داستان کامل قسمت ۴۰ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۴۰ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت 40 سریال ترکی همه جا تو
قسمت ۴۰ سریال ترکی همه جا تو
که صحنه بوسیدن آنها را نمی‌بیند ، در حال نزدیک شدن به آتش، لروکس را صدا می زند. لروکس و دمیر از یکدیگر فاصله گرفته و بلند می شوند. بوراک آنها را میبیند. لروکس و دمیر به او توضیح میدهند که در جنگل گم شده بودند. بوراک جلو آمده و دستش را روی شانه لروکس میگذارد و ابراز نگرانی و ناراحتی میکند. لروکس خودش را کنار می کشد. بوراک با هتل تماس گرفته و تقاضای ماشین میکند. او سپس با آیدا تماس گرفته و میگوید که بچه ها را پیدا کرده است.
.
آلارا بین حرفهای آیدا و مروه ماجرا را شنیده و حرصش میگیرد. بوراک و دمیر و لروکس به سمت جاده می روند تا منتظر ماشین باشند. لروکس و دمیر شانه به شانه و چسبیده به یکدیگر راه می روند و هر دو لبخندی به لب دارند. ماشین آمده و آنها به سمت هتل می روند. بچه ها از دیدن دمیر و لروکس خوشحال می شوند. آنها از اینکه بوراک زحمت کشیده و تمام جنگل را به دنبال آنها گشته است تشکر می‌کنند‌. آلارا سریع پیش دمیر آمده و با او به اتاقش می رود. او دمیر را برای گم شدن بخاطر لروکس در جنگل ملامت میکند. او میخواهد پیش دمیر باشد ،اما دمیر که اصلا حوصله آلارا را ندارد میگوید که قصد استراحت دارد.
.
آیدا و مروه و عظمیه در اتاق دور لروکس جمع شده اند و از او در مورد اتفاقات امروز با دمیر میپرسند. لروکس به آنها چیزی توضیح نمی‌دهد اما مشخص است که خوشحال است. او نیز استراحت را بهانه میکند تا تنها باشد. عظمیه به اتاق فیروزه و لیلا خانم می رود و به آنها میگوید که مطمئن است چیزی بین لروکس و دمیر شکل گرفتع و آنها عاشق شده اند. لیلا و فیروزه خانم خوشحال می شوند. صبح همگی در حیاط هتل جمع شده و مشغول صبحانه خوردن هستند. آنها قرار است بعد صبحانه از سفر برگردند. یکی از کارکنان هتل سر میز آمده و به بورا می گوید که همسرش کیفش پولش را در اتاق جا گذاشته است.
.
دمیر از شنیدن این حرف شوکه می شود.لروکس با نگرانی به او نگاه میکند. مروه و بوراک میگویند که قصد داشتند این موضوع را به دمیر بگویند. دمیر میگوید که بعد از سفر در مورد وضعیت آنها تصمیم خواهد گرفت. او با عصبانیت از سر میز بلند می شود. همگی با ناراحتی سوار اتوبوس شده و برمیگردند. آلارا با ماشین دمیر می آید. دمیر او را به خانه می رساند. آلارا اصرار دارد که دمیر نیز به خانه او بیاید تا پیش لروکس نباشد، زیرا مطمئن است لروکس بخاطر دفاع از دوستانش با او بحث خواهد کرد و اعصاب دمیر خراب خواهد شد. دمیر قبول نکرده و به خانه می رود. ودات در خانه مشغول غذا دادن به بز لروکس است که دمیر می رسد.
.
او وقتی میبیند دمیر کلافه است، علت را جویا می شود. دمیر توضیح میدهد از اینکه به او دروغ گفته اند و خصوصاً لروکس از ماجرا خبر داشته و به او نگفته است ناراحت است. ودات سعی دارد او را آرام کند و به لروکس حق میدهد. آنها با یکدیگر به گلخانه می روند. بچه ها همگی به کافه می روند و در مورد مشکل مروه و بورا حرف می زنند. مروه و بورا قبول دارند که کارشان اشتباه بوده و تصمیم میگیرند خودشان استعفا بدهند، اما لروکس میگوید که شاید دمیر قانون را عوض کند و فعلا آنها اقدامی نکنند.

همچنین بخوانید:

داستان و بازیگران سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا