سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۴۱ سریال ترکی همه جا تو

داستان کامل قسمت ۴۱ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۴۱ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت ۴۱ سریال ترکی همه جا تو
قسمت ۴۱ سریال ترکی همه جا تو

به همراه بچه ها شب را بیرون می روند. او فکرش درگیر دمیر است. دمیر نیز که پیش ودات است مدام به لروکس فکر میکند. دمیر طاقت نیاورده و به لروکس زنگ می زند. آنها هر دو متوجه می شوند که دیگری در خانه نیست. دمیر از لروکس میخواهد که به خانه برگردد. لروکس با خوشحالی، علیرغم اینکه برای شب به آیدا قول داده بود که خانه او بماند، از جمع ها خداحافظی کرده تا به خانه برود.

.

بوراک بلند شده و می‌گوید که لروکس را می رساند ، اما ایبو سریع بلند شده و میگوید که خودش لروکس را می رساند و از بوراک میخواهد که او ، آیدا و مروه را ببرد. آیدا پنهانی به مروه توضیح میدهد که ایبو از اینکه بوراک نزدیک لروکس باشد خوشش نمی آید زیرا به او اعتماد ندارد. ایبو لروکس را دم خانه می رساند. او لروکس را نصیحت میکند و به او میسپارد که از دست دمیر عصبانی نشود و با یکدیگر بحث نکنند. لروکس میگوید که صدای دمیر پشت تلفن آرام بوده و جای نگرانی نیست. بعد از رفتن ایبو، لروکس داخل می رود. دمیر در بالکن نشسته است.

.

لروکس پیش او رفته و دمیر غیر مستقیم در مورد دختری در شرکت که او را اذیت میکند، یعنی لروکس، پیش او گلایه میکند. دمیر میگیرد که لروکس به او مدام دروغ میگوید و همیشه دوستانش برای او از هرچیز دیگری اولویت دارند و بابت آنها به رئیسش نیز دروغ میگوید.لروکس سعی در توجیه کردن دارد. او در مورد اعتماد به دوستانش صحبت میکند و دمیر این اعتماد را همیشه درست نمی‌داند. لروکس نگران وضعیت بورا و مروه است. دمیر به او جواب روشنی نمیدهد و میگوید که فردا در شرکت تصمیمش را در مورد آنها خواهد گفت. لروکس و دمیر روی مبلها خوابشان می برد.

.

صبح دمیر بیدار شده و برای خودشان صبحانه درست میکند. لروکس بیدار می شود و آنها مشغول خوردن صبحانه می شوند.کمی بعد آقا ییلدیریم تماس گرفته و به دمیر بابت جلسه یادآوری میکند. دمیر متوجه می شود که عظمیه بدون خبر دادن به او جلسه هماهنگ کرده است. او با عظمیه تماس گرفته و از او میخواهد که دیگر این کار را تکرار نکند. عظمیه که به کافه پیش لیلا و فیروزه خانم رفته است تا اخبار را به آنها بدهد، به عمد این کار را کرده تا دمیر به همراه لروکس به جلسه برود. او بابت نزدیک شدن دمیر و لروکس خوشحال است.

.

در شرکت بقیه بچه ها دور هم جمع شده اند و در مورد وضعیت مروه و بورا صحبت میکنند. مروه به شدت استرس دارد و رنگ و رویش پریده. آیدا و بورا سعی دارند او را آرام کنند. آلارا با دمیر تماس میگیرد. دمیر که به همراه لروکس در راه شرکت آقا ییلدیریم است ، به عمد جواب او را نمی‌دهد. آلارا عصبی شده و با بوراک تماس میگیرد و از او میخواهد که پیشش برود. بوراک از اینکه آلارا همیشه برای دیدن او تعیین تکلیف میکند عصبی می شود و طبق خواسته آلارا قصد رفتن ندارد، اما آلارا به عمد با تحقیر بوراک بخاطر عدم توانایی به دست آوردن لروکس او را راضی میکند.

 


همچنین بخوانید:

داستان و بازیگران سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا