سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۴۲ سریال ترکی همه جا تو

داستان کامل قسمت ۴۲ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۴۲ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت 42 سریال ترکی همه جا تو
قسمت ۴۲ سریال ترکی همه جا تو

با عصبانیت پیش آلارا می رود. آلارا، او را در درست پیش نرفتن برنامه‌هایشان مقصر می داند. او از بوراک میخواهد که این بار او کاری کند تا بین لروکس و دمیر به هم بخورد تا آنها هرکدام به خواسته خودشان برسند. او به بوراک میگوید که رازی را در مورد لروکس میداند که دمیر به او گفته است، و او خودش نمی‌تواند این راز را پخش کند. اما از بوراک میخواهد که این راز را پیدا کرده و در شرکت به همه بگوید تا لروکس ناراحت شود و سر همین موضوع با دمیر به مشکل بخورد. بوراک با عصبانیت میگوید که حاضر به ناراحت کردن و اذیت کردن لروکس نیست. او با ناراحتی از سر میز بلند می شود تا برود.

.

آلارا با اعتماد بنفس با خودش میگوید که مطمئن است بوراک پیشنهاد او را قبول خواهد کرد. آقا ییلدیریم در مقابل لروکس، از سفر پاریس آلارا و دمیر تعریف کرده و از او بابت اینکه موجب خوشحالی دخترش شده تشکر میکند. لروکس متوجه می شود که دمیر و آلارا به اوپرا رفته‌اند. او حسابی عصبی شده است و دمیر سعی دارد بحث را عادی جلوه دهد و بیشتر بر روی مسائل کاری تکیه کند. آنها کمی بعد بلند شده و می روند.داخل ماشین لروکس قیافه گرفته و با دمیر حرف نمی زند. دمیر میخواهد او را به رستورانی برای صرف صبحانه ببرد‌، زیرا صبح نتوانستند به درستی صبحانه بخورند.

.

لروکس لج کرده و قبول نمیکند اما دمیر او را به زور می برد. در حال صبحانه خوردن، نیز لروکس دمیر را تحت فشار گذاشته تا در مورد سفرش به پاریس با آلارا توضیح دهد. دمیر نیز متقابلاً در مورد اینکه روز قبل از سفرش، لروکس با بوراک به کجا رفته بود او را سوال پیچ میکند. لروکس این کار دمیر را زشت میداند. دمیر نیز از لروکس میخواهد این کار را با او نکند. در شرکت بچه ها جمع شده و منتظر آمدن دمیر هستند تا تکلیفشان را مشخص کند. بورا در جاهای دیگر دنبال کار می‌گردد اما موفق نمی شود. لروکس و دمیر بعد از صبحانه، به مرکز نگهداری سگ ها می روند.

.

لروکس به دمیر میگوید که آن روز بعد از بیرون رفتن با بوراک به آنجا آمده است. آیدا که نگران وضعیت مروه و بورا است، با لروکس تماس میگیرد تا خبری بگیرد که چه زمانی به شرکت می روند. دمیر میگوید که آنها امروز به شرکت نمی روند. دمیر و لروکس سپس به خانه می روند. دمیر میز شام را آماده کرده و آنها مشغول خوردن می شوند. لروکس مدام در مورد تصمیم دمیر برای اخراج و یا برداشتن ممنوعیت عشقی در شرکت از دمیر سوال میکند. آنها با یکدیگر بحث شان می شود. لروکس با تصور اینکه دمیر از بوسیدن او پشیمان شده است، با ناراحتی به اتاقش می رود.

.

دمیر نیز با حرص از خانه بیرون آمده و پیش ودات می رود. ایبو با لروکس تماس میگیرد. او وقتی متوجه می شود که لروکس در حال گریه است و از دست دمیر عصبی است، با دمیر تماس میگیرد و میخواهد او را ببیند.دمیر آدرس ودات را به او میدهد. ودات در مورد ناراحتی دمیر سوال میکند. دمیر میگوید که لروکس را بوسیده است و او فکر میکند که از این کار پشیمان شده است. ودات از دست قانونی‌ که دمیر برای شرکت گذاشته کلافه است و چیزی نمی‌گوید. کمی بعد، ایبو به گلخانه می آید. او با عصبانیت به دمیر هشدار میدهد که باعث ناراحتی لروکس شده است و اگر قوانین شرکت از لروکس برای او با ارزش تر است از زندگی او بیرون برود و او را اذیت نکند. ایبو بعد از حرفهایش از آنجا می رود


همچنین بخوانید:

داستان و بازیگران سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا