سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۴۵ سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت ۴۵ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۴۵ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت 45 سریال ترکی لروکس
قسمت ۴۵ سریال ترکی لروکس
 دمیر، لروکس را به اتاق برده و او را خشک میکند. لروکس همچنان خواب و بیدار است. او بعد از رفتن دمیر می‌خوابد. در کافه، بچه ها همگی دور هم جمع شده اند و در مورد حرکت غیر منتظره دمیر صحبت میکنند. لیلا و فیروزه خانم شوکه شده و بخاطر نقشه های خودشان ناراحت هستند. بوراک با عصبانیت به، سمت کافه می رود. آلارا با او تماس گرفته و میخواهد او را ببیند اما بوراک به او اهمیتی نداده و پیشش نمی رود.
.
ایبو وقتی متوجه مشکل بین دمیر و لروکس می شود، با یکی از دوستانش که مشاور زوج درمانی است تماس گرفته و از او میخواهد که به کافه بیاید. ایبو وقتی دوستش می آید، آیدا را به عنوان دوست لروکس به او معرفی میکند، سپس با دوستش سر میز دیگری رفته و مشغول صحبت در مورد لروکس و دمیر می شود تا مشکل آنها را حل کند. آیدا از اینکه ایبو او را دوست دختر خودش معرفی نکرده به شدت ناراحت می شود. او به آشپزخانه رفته و گریه میکند. مروه پیش آیدا آمده و علت ناراحتی او را می پرسد و سپس او را دلداری میدهد. آنها در مورد لروکس حرف می زنند و هرچه با لروکس تماس می‌گیرند او جواب نمی‌دهد.
.
آیدا میگوید که بخاطر دمیر نمی‌توانند به خانه بروند و به لروکس سر بزنند، اما مروه میگوید که دمیر از اینکه آنها در جریان هستند با خبر شده است. همان لحظه بوراک که وارد کافه شده، حرف آنها را می شوند و وقتی میفهمد لروکس و دمیر همخانه هستند ، شوکه شده و از کافه می رود. مروه و آیدا از اینکه باعث شدند بوراک موضوع را بفهمد ناراحت می شوند. بوراک به بار رفته و مشغول مشروب خوردن می شود. او مست کرده و در حال گریه کردن است که آلارا پیشش می آید. آلارا وقتی متوجه می شود که نقشه اش اثر بخش بوده و بین دمیر و لروکس را خراب کرده است خوشحال می شود.
.
بوراک میفهمد که منظور آلارا از راز دمیر و لروکس ، همخانه بودن آنها بوده. آلارا با خوشحالی میگوید که حالا لروکس برای بوراک میماند و باید از این قضیه خوشحال باشد. بوراک که از دست آلارا حرص دارد، میگوید که تنها این قضیه دل او را خنک نمی‌کند و باید جایگاه دمیر را در شرکت از او بگیرد. او سپس بی توجه به آلارا بلند شده و از بار می رود. لروکس در خانه بیدار شده و یادش نمی آید که دمیر او را به حمام برده و جابجا کرده است. دمیر که فکر میکند او فیلم بازی میکند، با لروکس بحث کرده و از خانه می رود. لروکس که مطمئن است آلارا با آمدن به شرکت باعث عوض شدن دمیر شده، با عصبانیت به آتلیه آلارا می رود و با او دعوا میکند. او از آلارا توضیح میخواهد و وقتی آلارا چیزی نمی‌گوید، لروکس لوازم نقاشی او را به هم می‌ریزد و سپس تابلوی عکس دمیر را برمیدارد.
.
آلارا به لروکس میگوید که به دمیر چه گفته است. سپس لروکس با عصبانیت بیرون می آید. دمیر پیش ودات رفته و به او میگوید که در مورد لروکس اشتباه می‌کرده و ماجرا را برای او تعریف میکند. ودات حرفهای دمیر را قبول ندارد و لروکس را دختر خوبی می‌داند. او به دمیر میگوید که لروکس مانند نامزد قبلی دمیر، ایلول نیست و باید به او اعتماد کند. بوراک که مست است، در مسیر برگشت از بار تصادف میکند.او در بیمارستان چشم باز کرده و پدرش بالای سر اوست. از طرف بیمارستان با لروکس تماس می‌گیرند و او خودش را فوری به آنجا میرساند و به اتاق بوراک می رود.
.
پدر بوراک با دمیر تماس گرفته و خبر میدهد که بوراک تصادف کرده است و مدتی سر کار نمی آید. دمیر از ودات خداحافظی کرده و به بیمارستان می رود. او لروکس را کنار تخت بوراک دست در دست او می بیند. بوراک به دمیر میگوید که لروکس میخواهد به عنوان همراه شب پیش او بماند. دمیر بعد از سر سلامتی دادن، از آنجا می رود. کمی بعد پدر بوراک آمده و از لروکس میخواهد برود.

 


همچنین بخوانید:

داستان و بازیگران سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا