سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۴۸ سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت ۴۸ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۴۸ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت ۴۸ سریال ترکی لروکس
قسمت ۴۸ سریال ترکی لروکس
.

دمیر نامه استعفای لروکس را خوانده و متعجب می شود. او به لروکس میگوید که نمی‌تواند به او اعتماد کند. لروکس میگوید که دیگر به او هرگز دروغ نخواهد گفت و تا زمانی که دوباره به او اعتماد کند صبر خواهد کرد. دمیر که عصبی است، میگوید تا زمانی که به او اعتماد نکند به او نزدیک نمی شود و نمیخواهد چیزی بینشان باشد. لروکس همه چیز از طرف دمیر را قبول میکند. او اصرار دارد که دمیر استعفایش را قبول کند. دمیر ابتدا قبول نمیکند، اما لروکس او را تحت فشار میگذارد. دمیر نهایتا قبول کرده اما میگوید که تا دو ماه باید طبق روال قانونی کار قبل از استعفا سر کارش بماند.

.
عظمیه حرفهای آیدا و مروه را در مورد دمیر و لروکس می شنود. آنها می‌خواهند این قضیه را مخفی کنند اما عظمیه میگوید که خودش خیلی زودتر از آنها در جریان بوده است. عظمیه وقتی میفهمد که مروه همه مسایل را به دمیر گفته و کار را خراب کرده است ، عصبی می شود. بچه ها همگی به حیاط می روند. آنها بخاطر پست جدید بوراک به هم تبریک می‌گویند. بوراک توضیح میدهد که طبق تخصص ها، آیدا باید با دمیر کار کند و لروکس با او. آیدا سعی دارد خودش در قسمت بوراک باشد، اما بوراک به عمد نمیخواهد که لروکس و دمیر پیش هم باشند.
.
کمی بعد لروکس نیز به جمع آنها می رود. بوراک به لروکس میگوید که او قرار است در قسمت بوراک کار کند، و با نگاه معناداری به او میگوید که ممنوعیت عشقی در بخش او وجود ندارد. او همچنین دوباره تصمیم دارد بورا را به شرکت برگرداند. بچه ها از این قضیه خوشحال می شوند. بوراک میگوید که برای شروع کارشان به طراحی داخلی خانه مروه و بورا مشغول شوند. دمیر به سمت شرکت آقا ییلدیریم می رود تا مشکل را بررسی کند. در مسیر، آقا ییلدیریم خودش با دمیر تماس گرفته و خبر میدهد که بخاطر اینکه او دل آلارا را شکسته، اواین قرارداد را فسخ میکند. دمیر توضیح میدهد که او مقصر نیست و سپس با عصبانیت گوشی را قطع میکند.
.
او به همان کافه سیار لب دریا می رود و با یادآوری روز قبل که آلارا آنجا با لروکس دعوا و او را تحقیر کرده بود، از اینکه خودش به آلارا رو داده بود عصبی می شود. بنیامین، دوست روانشناس ایبو پیش او می رود. او به ایبو توضیح میدهد که مشکلات بین دمیر و لروکس زیاد است و آنها هر دو لجباز هستند. همچنین در خانه آنها انرژی منفی زیاد است که روی آنها نیز اثر می‌گذارد. او به ایبو میگوید که باید صاحبخانه قبلی را پیدا کرده و در مورد مشکلات سابق خانه که باعث ماندن انرژی منفی در خانه شده صحبت کنند. آنها پیش لیلا و فیروزه خانم در کافه می روند.
.
آنها می‌گویند که خودشان نیز طالب نزدیک شدن دمیر و لروکس هستند و در این مدت خیلی کارها برای این مسأله انجام داده اند. سر شب، عظمیه و آیدا و مروه به کافه رفته و با لیلا و فیروزه خانم جمع شدند تا بتوانند راه حلی برای نزدیک شدن دمیر و لروکس پیدا کنند. کمی بعد، ایبو و بوراک و بورا نیز می آیند. آیدا همچنان با ایبو سرد و خشک برخورد میکند. بوراک به بورا خبر میدهد که او می‌تواند دوباره به کار برگردد. بورا از سمت جدید بوراک خوشحال شده اما میگوید که بخاطر مشکل کار برادرش باید مدتی به آنتالیا برود. مروه از شنیدن این خبر ناراحت و دلخور می شود.

 


همچنین بخوانید:

داستان و بازیگران سریال ترکی لروکس / همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا