سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۵۵ سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت ۵۵ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۵۵ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت ۵۵ سریال ترکی لروکس
قسمت ۵۵ سریال ترکی لروکس
.

در شرکت، بوراک وقتی متوجه می شود که دمیر، مشتری او را کتک زده، تظاهر به عصبانیت کرده و این موضوع را مقابل همه مطرح میکند. دمیر و لروکس در راه شرکت هستند. دمیر از لروکس که عصبانی است معذرت خواهی میکند. آنها داخل می روند. افرادی برای مصاحبه با دمیر آمده و منتظر او هستند . دمیر برای مصاحبه‌ آماده می شود و از او فیلمبرداری می کنند‌. لروکس گوشه ای ایستاده و با افتخار و عشق به دمیر نگاه میکند.

.
بعد از تمام شدن کارها، آنها بیرون می روند تا برای شب برای ودات چیزی بخرند و آماده شوند. آنها شب به خانه ودات می روند و مشغول درست کردن غذا می شوند. ودات ماهی میپزد و لروکس سالاد درست میکند. آنها مدام سر به سر یکدیگر می گذرانند و شب خوبی را می سازند. ایبو به کافه می رود. او گوشه ای ایستاده و با موبایل صحبت میکند. آیدا به او شک کرده و وقتی نزدیک ایبو می رود او خداحافظی کرده و تماس را قطع میکند. آیدا از این رفتارهای او به ستوه آمده و تصور میکند که ایبو با دختر دیگری نیز دوست است و همزمان با اوست. برای همین نمیخواهد کسی از رابطه آنها با خبر شود.
.
ایبو از این تفکرات آیدا متعجب می شود و برای اینکه رفع ابهام کند برایش توضیح میدهد که با بنیامین، دوست روانشناس خودش در مورد دمیر و لروکس حرف می زده و قصد کمک داشته است. آیدا شوکه شده و خوشحال می شود. ایبو میگوید که اخلاق آیدا به او نیز سرایت کرده است. او همچنین میگوید که بنیامین برای خودشان نیز تمرین داده تا بیشتر و بهتر یکدیگر را بشناسند. در گلخانه ودات، هنگامی که لروکس می رود تا قهوه درست کند، ودات به دمیر میگوید که ایلول را در شهر دیده و او به استانبول برگشته است. افکار دمیر به هم می‌ریزد و میگوید که این مسأله هیچ اهمیتی برایش ندارد.
.
شب وقتی لروکس و دمیر به خانه می روند، لروکس از دمیر میخواهد که بیشتر با یکدیگر وقت بگذارنند و مانند دوست دختر و پسر برخورد کنند. صبح، لروکس برای دمیر آب سبزیجات محبوبش را آماده کرده و خودش زودتر رفته تا قهوه بخرد و به سمت شرکت برود. دمیر زودتر به شرکت می رسد.تو دم در بوراک را می‌بیند. بوراک از اینکه امروز قرار است زندگی دمیر به هم بریزد خوشحال است.
.
دمیر به اتاقش رفته و مشغول بررسی نقشه ها می شود. ایلول وارد شرکت می شود و به سمت اتاق دمیر می رود. در اتاق دریم باز است. او دمیر را مشغول بررسی و بازی کردن با خودکارش می بیند. او یادش می آید که قدیم نیز عاشق این حرکت دمیر بود. او نزدیک می رود و دمیر از دیدن او شوکه می شود. دمیر از او می‌پرسد که برای چه آمده است. ایلول میگوید که دلش برای دمیر تنگ شده و پیغام او را، که سهام شرکت را خریده گرفته است و پیشش آمده. دمیر میگوید دیگر هیچ چیزی برای او اهمیت ندارد و نمیخواهد ایلول را ببیند و همه چیز در زندگی او تغییر کرده است. ایلول به او میگوید که سهامش را از پدرش گرفته، و از این به بعد مسئول امور مالی شرکت است و هر روز او را خواهد دید. همان لحظه لروکس با قهوه به اتاق دمیر می آید.

همچنین بخوانید:

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا