سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۵۷ سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت ۵۷ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۵۷ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت ۵۷ سریال ترکی لروکس
قسمت ۵۷ سریال ترکی لروکس
دمیر و ایلول در کافه ای لب دریا مشغول چای خوردن هستند. ایلول به دمیر میگوید که در این مدت دلش خیلی برای استانبول و حتی چای های آنجا تنگ شده بود. دمیر که از او حرص دارد، از کافه چی میخواهد که چند استکان چای دیگر روی میز بگذارد و به ایلول میگوید که از چای هایش لذت ببرد.سپس بی توجه به او بلند شده و می رود. در شرکت، بوراک به لروکس می‌گوید که یک مشتری و پروژه جدید دارند، و از او میخواهد با یکدیگر در مورد پروژه آنها صحبت کنند‌. بوراک در بین حرفهایش به لروکس، از دهانش در می رود که به تاریکخانه لروکس رفته است. او مجبور می شود بگوید که تعدادی از عکسهای لروکس را نیز برداشته است.
.
وقتی لروکس علت این کار را می پرسد ،بوراک میگوید که متوجه شده بودند یک نفر از آنها حین قرار با اسن خانم عکس میگرفته، و چون تنها کسی که بین آنها نبوده لروکس بوده به او شک کرده اند و برای همین بوراک پنهانی به تاریکخانه رفته تا عکسهای او را چک کند. لروکس از این که بوراک نه تنها به او شک داشت، که از او نیز ماجرا را پنهان کرده بود خیلی ناراحت می شود. او تازه پی می برد که وقتی پشت سر دمیر نقشه می کشیدند او چه حسی داشت. او با ناراحتی بلند شده و میز را ترک می کند. بوراک نیز خودش می داند که کار اشتباهی کرده است.
.
دمیر با حرص و ناراحتی پیش ودات می رود و میگوید که حق با او بوده و ایلول برگشته است. او تمام ماجرا را برای دمیر تعریف می کند. او میگوید که در دو سال گذشته تمام تلاشش را کرده تا همه چیز را فراموش کند و با وجود این که فکر نمی‌کرد دیگر عاشق شود، حالا فقط لروکس برایش مهم است و به او فکر میکند. ودات به او میگوید که اگر ایلول دیگر برایش اهمیت ندارد، بعد از این که شوک و عصبانیتش فروکش کرد، همه چیز را فراموش کند و خیلی عادی به عنوان یک کارمند معمولی شرکت به ایلول نگاه کند. او همچنین به دمیر میگوید که بی دلیل ذهن لروکس را به هم نریزد و این موضوع را به او نگوید. در شرکت، بچه ها قرار است به خانه فیروزه و لیلا خانم بروند. ایلول به شرکت برمیگردد و بچه ها با او کمی همکلام می شوند. آنها قرار می‌گذارند تا با یکدیگر بیرون بروند و آشنا شوند.
.
آنها سپس به خانه لیلا و فیروزه رفته و مشغول انتخاب سوغاتی برای خانواده بورا، بین وسایل لیلا و فیروزه می شوند. ابراهیم به گلخانه می رود. او بابت فرستادن بنیامین برای مشاوره از دمیر عذرخواهی کرده اما این کار را لازم می دانست. و آن وقتی میفهمد او چنین کاری کرده است خوشحال می شود و از او تشکر میکند. ابراهیم همچنین به دمیر میگوید که به توصیه بنیامین باید چهارتایی بیرون بروند. بعد از ظهر وقتی لروکس به خانه می رود، برای دمیر دسر درست میکند. دمیر نیز با یک گلدان برای لروکس به خانه می آید. آنها یکدیگر را بغل کرده و از بودن کنار هم خوشحال هستند.
.
همان لحظه بنیامین بی خبر و سرزده به خانه آنها می آید. لروکس و دمیر می گویند که دیگر مشکلی ندارند و با هم خوب هستند، اما بنیامین از رفتارهای دمیر میفهمد که او مشکلی را پنهان میکند. او پنهانی از دمیر در این مورد سوال میکند، اما دمیر انکار میکند. او سپس قبل از رفتن به آنها تمرینات جدید می‌دهد.

همچنین بخوانید:

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی لروکس

داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا