سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۶۵ سریال ترکی استانبول ظالم

داستان کامل قسمت ۶۵ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۵ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۵ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۶۵ سریال ترکی استانبول ظالم

شب، کبری وقتی صدای در را می شنود با اشتیاق منتظر می شود. امیر داخل می آید و متوجه است که کبری هنوز هم اشتیاق آمدن ایگیت را دارد و امیدوار است. او خریدهایی را که برای بچه انجام داده را به کبری نشان میدهد. کمی بعد ایگیت به خانه می آید. ایگیت و امیر به پشت بام می روند. امیر سعی دارد به ایگیت بفهماند که سیبل به درد او نمی‌خورد و او کسی است که پسرها زود دلش را می زنند. ایگیت این حرف را قبول ندارد و میگوید که به هیچ وجه از سیبل دست نخواهد کشید. امیر با این حال چیزی از رابطه گذشته خودش و سیبل به او چیزی نمی‌گوید.

اسدالله خان مغازه را با حرص تخلیه میکند و سپس ایگیت و بچه ها، مغازه را گرفته و آماده میکنند.‌ایگیت قرار است جواهر فروشی باز کند. امیر باز هم از او میپرسد که اینهمه پول را از کجا می آورد و به او مشکوک است، اما ایگیت باز هم جواب سر بالا به او میدهد. در کلانتری، دریا به همراه امیر رفته است. بازپرس به او میگوید که علاوه بر خودکشی، در مدارک بیمارستان آثار جراحت روی بدن او ثبت شده. او به دریا مشکوک است و با عصبانیت از او توضیح میخواهد. دریا میگوید که دوست پسرش او را کتک زده است. بازپرس از او میخواهد که دوست پسرش را صدا کند تا به آنجا بیاید و بازجویی شود.

بچه ها دم در منتظر هستند،وقتی امیر و دریا بیرون می آیند و ماجرا را میگویند، ایگیت به عنوان دوست پسر دریا داخل می رود. هنگام بازجویی، به بازپرس اطلاع میدهند که یک نفر آمده و به قتل قدیر، نا پدری دریا اعتراف کرده است. امیر و ایگیت شوکه می شوند. آنها بیرون آمده و این خبر را به بقیه میدهند. سپس به نمایشگاه رفته و در مورد این که چه کسی و به چه علت این قتل را گردن گرفته صحبت میکنند‌‌.

در خانه نهاد خان، به او خبر می‌رسد که کارها انجام شده و یک نفر به عنوان قاتل خودش را معرفی کرده است. نهاد خان از اینکه با این کار ایگیت را مدیون خودش میکند، خوشحال است. یکی از افراد نهاد خان که با اسداله خان دوست است، عکسهای ایگیت را از اتاق نهاد خان دزدیده و به اسداله میدهد. اسدالله خوشحال می شود و تصمیم دارد روز افتتاحیه مغازه ایگیت، پلیس خبر کند تا او را دستگیر کنند. اسدالله خان وقتی در کوچه کبری را می بیند با تهدید به او میگوید که به زودی ایگیت را به زندان خواهد انداخت. کبری که پدرش را می شناسد، این خبر را به گوش ایگیت می رساند، اما ایگیت مطمئن است که اسدالله خان هیچ کاری نمی‌تواند بکند. نهاد خان وقتی میفهمد که عکسها در کشوی میزش نیست، عصبانی شده و حدس می زند که این مسأله به اسداله مربوط باشد.

افراد او نیمه شب به خانه اسداله رفته و عکسها را پیدا میکنند و برای نهاد خان می برند. صبح روز بعد، افتتاحیه مغازه ایگیت است. اسدالله خان با پوزخندی به او نگا کرده و داخل خانه می رود تا عکسها را بردارد، اما میبیند عکسها نیستند. او با تصور اینکه ایگیت آنها را دزدیده، اسلحه اش را از خانه برداشته و به سمت مغازه می رود. او مستقیم به ایگیت شلیک می کند و تیر به شکم ایگیت میخورد. همه شوکه شده و کبری مدام جیغ می زند. اسدالله خان فرار کرده و ایگیت را به بیمارستان می برند. در راه، کبری نیز دردش گرفته و او را نیز برای زایمان به بیمارستان می رسانند.

دوست اسدالله خان که جاسوس اوست، او را سوار کرده و فراری میدهد. اسدالله خان با تصور اینکه ایگیت را کشته است، خوشحال است و میگوید دیگر مرگ خودش برایش مهم نیست، زیرا به خواسته اش رسیده است. نهاد خان وقتی خبر را می شوند، به شدت از دست اسدالله عصبانی می شود و میسپارد که او را پیدا کنند. او از آقا کمال که از کارکنان اوست، میخواهد تمامی چک و سفته های اسدالله را به اجرا بگذارند. ایگیت در اتاق عمل است. او در بیهوشی ، دختری را میبیند که او را بابا صدا می زند. سپس پدر خودش را می‌بینید که سمتش می آید و او را بغل میکند. در سمت دیگر نیز سیبل ایستاده او و به او ابراز علاقه میکند

 

/ قسمت ۶۵ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا