سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۶۷ سریال ترکی استانبول ظالم

داستان کامل قسمت ۶۷ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۷ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۷ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۶۷ سریال ترکی استانبول ظالم

نریمان و جرن نقشه ای می‌کشند تا به عمارت بازگردند. آنها به شرکت آگاه می‌روند تا با او صحبت کنند. جنک هنگام خروج از دفتر پدرش، جرن را می‌بیند. او فکر می‌کند که پدر بچه جرن نیست زیرا کسی جواب آزمایش را عوض نکرده است. نتیجه آزمایش نشان می‌دهد که ندیم پدر بچه است و جنک دیگر در مورد جرن عذاب وجدان ندارد. جرن مطمئن است که بچه از جنک است اما نمی‌تواند آن را ثابت کند.

نریمان در دفتر آگاه از سختی هایی که جرن می‌کشد می‌گوید. او می‌خواهد کاری کند که آگاه جرن را ببخشد و به ویلا بازگردد. وقتی جرن وارد اتاق می‌شود، آگاه با عصبانیت فیلم دوربین مداربسته را نشان نریمان می‌دهد و می‌گوید: « نوه ی تو کنار شوهرش نشسته و برای پسر دیگه ای گریه میکنه.» آگاه کارهایی که جرن انجام داده را نابخشودنی می‌داند و آنها را بیرون می‌کند. جمره که در مزرعه با دکتر حرف زده، بدحال شده و میخواهد از آنجا برود. او ندیم را می‌بیند که در حال تمرین گفتار درمانی است.

ندیم آرام آرام در حال کتاب خواندن است که ناگهان جمره را میبیند. جمره به سمت ماشین میدود و از آنجا می‌رود. ندیم به دنبالش حرکت می‌کند و او را صدا می‌زند ولی فایده ای ندارد. دکتر ندیم را آرام می‌کند و از قصد می‌گوید: « اون بخاطر تو نیومده بود.» شب می‌شود و ندیم با تلاش زیاد به تمرین کردن ادامه می‌دهد. او از میله ها میگیرد و راه می‌رود اما پاهایش به دلیل ضعف شدید، می‌لرزند. ندیم می خواهد هرچه سریعتر خوب بشود تا انتقام قلب شکسته اش را بگیرد. آگاه از دکتر می‌پرسد که با جمره که صحبتی کرده اند.

دکتر جواب سوال آگاه را نمی‌دهد و با احترام پیشنهاد می‌دهد که در این مسئله دخالت نکند. جیوان در باغچه با دوستش در مورد کار صحبت می‌کند و قرار می‌شود صبح زود با اتوبوس به روستا برود. داملا حرف های جیوان را می‌شنود و می‌پرسد که به کجا خواهد رفت؟ جیوان می‌گوید:« میخوام برای همیشه از اینجا برم. من نتونستم برای خواهرام برادری کنم. همیشه ازم می‌خوان تو هیچ کاری دخالت نکنم. بهتره که من برم دلیلی برای موندن نیست.» داملا متوجه می‌شود که جیوان دلیلی برای ماندن میخواهد. از این رو لب های او را می‌بوسد.

جیوان شوکه شده و بدون حرفی به خانه بازمی‌گردد. جنک که شاهد ماجرا بوده، از کار داملا عصبانی ست. داملا که نامه جنک را خوانده، برادرش را بخاطر کارهایش سرزنش می‌کند. او می‌داند که جنک بین دوخواهر، با یکی خوش گذرانی و با دیگری ازدواج کرده است. او می‌گوید که این اتفاقات نباید می‌افتادند. جنک که از کرده خود پشیمان است، می‌گوید: « من وقتی مرتکب اون اشتباه شدم، فکر نمیکردم عاشق جمره میشم. من واقعا عاشق زنم هستم.» صبح روز بعد، روز دادگاه طلاق جنک و جمره است. جنک زودتر از جمره بیدار شده و رفته است. جمره با عجله حاضر می‌شود تا به دادگاه برسد…

 

/ قسمت ۶۷ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا