سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۸ سریال ترکی شرافت

داستان کامل قسمت ۸ سریال ترکی شرافت همچنین به همراه جزئیات خلاصه داستان سریال ترکی شرافت Şeref Meselesi قسمت ۸ را در این مطلب مطالعه کنید. این سریال محصول کانال D تلویزیون ترکیه در ژانر درام ساخته شده است. «شرافت» در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به مدت شش سال فیلمبرداری و تهیه شده است . قسمت آخر سریال شرافت در ۱۷ ماه مه ۲۰۱۵ از کانال D پخش گردید. کارگردانی این سریال را آلتان دونمز (Altan Dönmez) بر عهده داشته و زندگی دو برادر جوان را روایت می کند.

قسمت ۸ سریال ترکی شرافت
قسمت ۸ سریال ترکی شرافت

ایگیت و سلیم و امره در مورد این فکر میکنند که باید یک شغلی ظاهری دست و پا کنند تا مردم به پولهای آنها شک نکنند. آنها تصمیم میگیرند خرید و فروش ماشین انجام دهند. دریا به شرکت کارگردان برای قبول بازیگری می رود. قرار می شود که از هفته آینده مشغول کار شود. او که به پول احتیاج دارد کمی مساعده میگیرد‌. دم در مزون، بوراک دنبال سیبل آمده است. سیبل از دست او عصبانی شده و نمیخواهد او را ببیند اما بوراک میگوید که همین یک بار حرفهای او را گوش کند و اگر نخواست دیگر مزاحم او نمی شود. سیبل با اکراه سوار ماشین شده و آنها به سمت قایق تفریحی بوراک می روند که او در آنجا تدارک دیده است.

او به سیبل میگوید که زن زندگی اوست و او را برای همیشه می‌خواهد و برای خوشبختی او هر کاری میکند. سیبل کمی نرم شده و دیگر چیزی نمی‌گوید. امیر با او تماس میگیرد اما سیبل رد تماس می‌کند. امیر عصبی می شود. در محله، وقتی ایگیت رد می شود به کبری محل نمی‌دهد. سیبل این صحنه را دیده و به او میگوید که ایگیت آدم درستی نیست و هروقت کارش با او تمام شود دیگر با او کاری ندارد. اما کبری حرف او را قبول ندارد.

شب، در خانه اسداله خان،مهمان آمده. کبری از پشت در می شنود که پدرش میگوید تصمیم ندارد کبری را عروس کند و کسی او را بخاطر مشکل پایش نمیخواهد. کبری ناراحت می شود. آن زن فاحشه به خانه ایگیت می آید . سیبل این صحنه را از پنجره می بیند و سریع به کبری زنگ می زند تا بیاید و خودش ببیند. در خانه ایگیت، او به آن زن پول میدهد تا بتواند قراری با نهاد برای او جور کند. کبری پنهانی بیرون آمده و دم در می رود. او با گریه و عصبانیت از ایگیت در مورد آن زن می پرسد.

ایگیت میگوید که او فقط یک دوست است و او فقط کبری را دوست دارد. او از کبری میخواهد که فردا شب همراه او به کلوب بیاید. بوراک به خانه مادر سیبل رفته و برای او یک دستبند جواهر هدیه خریده است و میگوید که هدف او خوشبختی سیبل و اطرافیان اوست. مادر سیبل از این قضیه خیلی خوشحال است. شب، کبری در قهوه اسدالله خان دارو می‌ریزد تا او بخوابد. سپس حاضر شده و به کلوب می رود. ایگیت، سلیم و امره و دریا نیز آنجا هستند. دریا از دیدن کبری شوکه می شود. او کبری را کنار کشیده و به او هشدار میدهد که ایگیت آدم درستی نیست اما کبری به حرف او نیز اهمیت نداده و قبول ندارد.

صبح در محله، دریا ایگیت را دیده و به او میگوید که از کبری فاصله بگیرد و او دختر ساده و پاکی هست. ایگیت به دریا میگوید که او حسادت میکند و از او میخواهد که در کار آنها دخالت نکند. شب، ایگیت و سلیم و امره دوباره برای دزدی بار کامیون می روند. آنها هر بار با راننده ها هماهنگ میکنند و به آنها نیز درصد می دهند. پلیس سراغ آنها می آید اما ایگیت وانمود میکند که راننده است و پلیس می رود.

سیبل وقتی شب به خانه می رود میبیند ناپدری اش، مادر او را کتک زده. او عصبانی می شود و به مادرش اصرار میکند که طلاق بگیرد اما مادرش قبول نمیکند. صبح، امیر که کارش تمام شده به استانبول برمیگردد. او وقتی در تاکسی وارد محله می شود، دریا را سوار ماشین بوراک می بیند و شوکه می شود. ایگیت، نصف پولی که از دزدی کامیون به دست آورده را در پاکت گذاشته و به دیدار نهاد خان می رود. او از نهاد میخواهد که اسدالله خان را برکنار کرده و خودش برای او کار کند.


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی شرافت Şeref Meselesi


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا