چهره هاسلبریتی خارجی

دالیلا همسر استراماچونی کیست؟ عکس های مراسم ازدواج دالیلا و آنده آ استراماچونی

دالیلا همسر استراماچونی کیست؟ به همراه عکس های مراسم ازدواج دالیلا و آنده آ استراماچونی همچنین آدرس اینستاگرام دالیلا و نکاتی از زندگی خصوصی این زوج در اینجا. بعد از قهر فرهاد مجیدی و استعفای اینستاگرامی وی از استقلال، حالا گمانه زنی هایی در خصوص حضور مجدد استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال زده می شود.

دالیلا همسر استراماچونی کیست؟
دالیلا همسر استراماچونی کیست؟

استراماچونی سال گذشته و بعد از عقد قرارداد با استقلال خانواده خود را هم به ایران آورده بود. همسر او در مدت حضورش در تهران با توجه به علاقه خاص ایتالیایی‌ها به دنیای مد به تبلیغات برندهای ایرانی مشغول بود.

خبر بازگشت آندره استراماچونی به ایران و مذاکره احمد سعادتمند با این مربی برای فصل بعد دوباره او را تیتر رسانه های ورزشی ایران تبدیل کرد. سرمربی ای که در میان طرفداران استقلال محبوبیت ویژه ای داشت و رفتن او از این تیم با واکنش تند آبی ها روبه رو شد.

استراماچونی سال گذشته و بعد از عقد قرارداد با استقلال خانواده خود را هم به ایران آورده بود. همسر او در مدت حضورش در تهران با توجه به علاقه خاص ایتالیایی ها به دنیای مد به تبلیغات برندهای ایرانی مشغول بود. دالیلا استراماچونی حالا با انتشار عکس هایی هشتمین سالگرد ازدواجشان را تبریک گفته است.

استراماچونی گفته می شود از استقلال زمان خواسته بود تا پاسخ پیشنهاد احمد سعادتمند را بدهد. سرمربی ایتالیایی بعد از ترک ایران پیشنهاد خاصی نداشته و حالا بعید نیست با مشورت با همسرش حضور دوباره در فوتبال ایران را بخواهد تجربه کند. این زوج ایتالیایی در مدت حضورشان در ایران و طی سفری که به شیراز داشتند به شدت مورد توجه مردم ایران و علاقه مندان به فوتبال قرار گرفته بودند.

بیوگرافی دالیلا

همسر سرمربی تیم استقلال تهران در رشته مدیریت تحصیل کرده است. او همیشه سعی کرده که همسرش را در زمینه ورزشی یاری کرده و کمک‌ها و مشاوره‌های زیادی به او بدهد. با توجه به تصاویر اینستاگرام دالیلا استراماچونی که به اشتراک گذاشته است نشان دهنده این است که در زمینه مدلینگ فعالیت داشته و به عنوان مدل برای برخی از شرکت های تبلیغاتی لباس کار می کرده است.

دالیلا در بین مخاطبان ایرانی به خصوص هواداران استقلالی از چهره‌های شناخته شده نیز محسوب می‌شود. دالیلا استراماچونی زمانی که همسرش برای هدایت تیم استقلال تهران به ایران آمده هواداران آبی‌پوش به صفحه اینستاگرام او و همسرش رفته و آنها را فالو کردند به همین دلیل تعداد دنبال کننده های آنها دو رقمی شده و تعداد آنها روز به روز افزایش پیدا می کند

همسرش یکی از هواداران تیم آاس رم بوده که با استراماچونی آشنا شده  جالب اینکه از او خواستگاری می کند و این خواستگاری در نهایت به ازدواج ختم می‌شود.

اینستاگرام دالیلا

instagram.com/dalila_strama

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا