اخبار داغ

دامن شیما در چنگال عکاس بی حیا لکه‌دار شد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دامن شیما در چنگال عکاس بی حیا لکه‌دار شد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دختر جوان زمانی که برای گرفتن عکس به یک آتلیه رفت تصورش را هم نمی کرد که قربانی نیت شوم مرد عکاس شود.

 

ماجرای شیما و عکاس بی حیا

شیما، دختر ۱۹ ساله که همراه نامزدش در دادسرا حاضر شده بود گفت: در آخرین روز سال سوم دبیرستان من و دو تن از دوستان صمیمی ام تصمیم گرفتیم تا به یک عکاسی برویم و با چند عکس یادگاری خاطرات دوران دبیرستان را برای خودمان ثبت کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه در عکس ها زیباتر به نظر برسم به دور از چشمان پدر و مادرم به یک آرایشگاه زنانه رفتم پس از آن هم به سمت یک آتلیه که در نزدیکی خانه یکی از دوستانم بود به راه افتادیم و هر کدام از ما چند عکس به تنهایی گرفتیم. پس از اینکه دوستانم عکس های خود را گرفتند من به تنهایی در آتلیه مانده بودم تا عکاس عکس های تنهایی مرا نیز ثبت کند.

تجاوز وحشیانه عکاس به شیما

شیما بیان کرد: در همین هنگام بود که عکاس که پسر جوانی بود در اتاق عکاسی را بست و به سمت من حمله ور شد، ابتدا مقاومت کردم اما زمانی که با چاقوی او مواجه شدم تسلیم او شدم و…

این زن ادامه داد: چند ماه بعد از این ماجرا پسر یکی از دوستان صمیمی پدرم به خواستگاری من آمد اما من بخاطر رازی که از آتلیه در سینه داشتم مخالفت کردم، زیرا در صورت ازدواج شوهر آینده ام تصور می کرد که دامن من ناپاک است.

شیما گفت: بالاخره به اصرارهای پدرم سینا به خواستگاری من آمد و زمانی که با اصرارهای او برای ازدواج مواجه شدم ماجرای آتلیه را برای او بازگو کردم اما علی رغم تصوری که داشتم او این ماجرا را به راحتی پذیرفت و بدون اینکه به من تهمتی بزند از من خواست که اجازه دهم به من کمک کند.

وی افزود: اکنون من و سینا به اینجا آمدیم تا از عکاس شیطان صفت شکایت کنیم.

بازپرس با توجه به شواهد موجود در پرونده و اظهارات شاکی دستور جلب متهم را صادر کرد.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دامن شیما در چنگال عکاس بی حیا لکه‌دار شد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا