موسیقیموسیقی ایران

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آخر خط با صدای امیرحسین سمیعی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آخر خط با صدای امیرحسین سمیعی به همراه ویدیو آهنگ تیتراژ آخر خط به کارگردانی علی مسعودی و بازی علی صبوری در همین مطلب. سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی جدیدترین سریال طنز شبکه سه است. همزمان با پخش سریال تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی، موسیقی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی با شعر علی محمد مؤدب، موسیقی آرمان مهربان و خوانندگی امیرحسین سمیعی به عنوان اثر مشترک مرکز موسیقی حوزه هنری و شبکه سه سیما منتشر شد.

زمان و ساعت پخش سریال آخر خط

این سریال از روز جمعه ۳۰ خرداد ماه ۹۹ از شبکه سه پخش خود را آغاز میکنند . بر این اساس این مجموعه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود و همچنین در پنج شنبه هر هفته خلاصه ان پخش میگردد و جمعه ها نیز سریال پخش می گردد.

تیتراژ پایانی سریال آخر خط
تیتراژ پایانی سریال آخر خط

تکرار سریال آخر خط چه ساعت هایی پخش می شود

تکرار فیلم در سه نوبت ساعت های ۱تا ۱:۳۰ بامداد / ۱۰ صبح و بین ۱۴تا ۱۴:۳۰ ظهر پخش میگردد

این سریال در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه ای پخش میگردد و در آن بازیگرانی چون محمدرضا هدایتی , کمند امیرسلیمانی , اشکان اشتیاق,شهین تسلیمی , عباس جمشیدی,علی صبوری ایفای نقش میکندد.

سریال آخر خط داستان دو پسرخاله است. مادر سیامک در دوران کودکی‌اش فوت کرده و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌کند. سیامک و فرامرز تقریبا هم‌سن‌وسال هستند. یکی‌شان فوق‌لیسانس الکترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا