گوناگون

دانلود اپلیکیشن سیگنال + نحوه احراز هویت غیرحضوری در سامانه سجام

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره دانلود اپلیکیشن سیگنال و همچنین نحوه احراز هویت غیرحضوری در سامانه سجام خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در ابتدا بیان این موضوع لازم و ضروری است که برای فعالیت در بازار بورس و سرمایه، به کد بورسی دارید! دقت داشته باشید برای دریافت کد بورسی ، بایستی به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری اقدام به احراز هویت نمایید؛ اما این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، حضور در دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری چندان مناسب نیست!

از این پس می توانید با استفاده از اپلیکیشن سیگنال ، احراز هویت سامانه سجام را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. یعنی می توانید از هر جا که هستید، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان، احراز هویت شوید و نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنید!

اپلیکیشن سیگنال ، زیر نظر شرکت پردازش داده‌ های مالی پارت و به عنوان محبوب ترین و پراستفاده ترین اپلیکیشن بورسی در کشور ، با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت احراز هویت غیرحضوری را به امکانات خود اضافه کرده است! اپلیکیشن سیگنال که پیش از این به مرجعی برای دریافت اطلاعات مورد نیاز از بازارهای مالی موجود در کشور شناخته می‌ شد، حالا به قابلیت احراز هویت الکترونیک هم مجهز شده است تا از همان ابتدای مسیر همراه سرمایه‌ گذاران بازار سرمایه باشد. برای انجام احراز هویت غیرحضوری کافی است آخرین نسخه سیگنال را که نسخه ۲٫۴٫۲ آن است، دانلود و نصب کنید و با ورود به قسمت ثبت ‌نام و احراز هویت دست به کار شوید.

نحوه احراز هویت غیرحضوری در سامانه سجام با استفاده از اپلیکیشن سیگنال

اگر پیش از این در سامانه سجام ثبت نام نکرده اید، می توانید از طریق اپلیکیشن سیگنال گزینه ثبت نام در سجام را انتخاب کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. پس از ثبت نام، کد پیگیری سجام برای شما ارسال می شود که در ادامه فرآیند ثبت نام به آن احتیاج خواهید داشت. اگر هم پیش از این ثبت نام کرده اید و کد پیگیری سجام را در اختیار دارید، با انتخاب گزینه احراز هویت سامانه سجام و وارد کردن اطلاعات لازم، می توانید فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کنید.

در طی فرآیند احراز هویت الکترونیکی، از شما خواسته می شود که تصویر سلفی و امضا خود را برای سیگنال ارسال کنید. بعد از آن، از شما خواسته می شود که از خود، ویدیوی سلفی ضبط کنید و  در همان حین، جمله خواسته شده در تصویر را بخوانید. تمامی این اطلاعات با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی بررسی و آنالیز می شوند تا از صحت آن ها اطمینان حاصل شود!

این سیستم احراز هویت با استفاده از الگورتیم های هوش مصنوعی، عملکردی سریع و بدون نقص دارد تا تجربه احراز هویت را به بهترین شکل ممکن تقویت کند!

دانلود اپلیکیشن سیگنال

دقت داشته باشید هر کسی می ‌تواند فقط برای خودش احراز هویت انجام دهد و کار سیستم هوش مصنوعی هم همین است، اینکه تایید کند کسی که دارد مراحل را طی می‌کند، خود فرد متقاضی است. این کار با ارسال تصویر و فیلم زنده از طریق دوربین سلفی گوشی موبایل امکان‌پذیر شده، پس اگر در این مراحل عکس و فیلم اشتباه بفرستید، احراز هویت تایید نخواهد شد.

حالا می‌ توانید در خانه بنشینید، بدون اینکه هزینه یا زمانی را صرف رفت و آمد کنید، ماسک بزنید و شلوغی صف را تحمل کنید، دوربین سلفی را مقابل صورتتان بگیرید و احراز هویتتان را انجام دهید. فقط به موارد زیر هم توجه داشته باشید:

فرد باید قبلا ثبت ‌نام اولیه در سامانه سجام را انجام داده باشد و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشد. متقاضی حتما باید بالای ۱۸ سال باشد. دارای کارت ملی هوشمند یا رسید آن باشد. تمامی اطلاعات ثبت شده توسط افراد حقیقی (عکس، فیلم، مدارک) باید مربوط به خود شخص باشد و احراز هویت نیز باید توسط خودشان انجام شود و در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، احراز هویت با مشکل روبرو خواهد شد.

البته امکان انجام احراز هویت با گوشی هوشمند شخص دیگر وجود دارد، اما مراحل باید توسط متقاضی طی شوند.

دانلود اپلیکیشن سیگنال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا