تلویزیون

دانلود برنامه به خانه بر می گردیم جمعه ۹ خرداد ۹۹ + بیوگرافی دکتر سید محمود انوشه

در این مطلب از مجله کولاک، امکان دانلود برنامه به خانه بر می گردیم جمعه ۹ خرداد ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! همچنین توضیحاتی نیز درباره بیوگرافی دکتر سید محمود انوشه خواهیم داشت! با ما همراه با شید. برنامه به خانه بر می‌گردیم جمعه ۹ خرداد ۹۹ با اجرای مسعود روشن ‌پژوه و فریبا باقری و به همراهی شهرام نیکیار و کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران میزبان دکتر سید محمود انوشه ، روانشناس بود.

به خانه بر می گردیم جمعه ۹ خرداد ۹۹

البته لازم به بیان است برنامه به خانه بر می ‌گردیم جمعه ۹ خرداد ۹۹ میزبان مهمانان دیگری چون شاهین آرین ، خواننده پاپ ، شکوفه شیرالی ، آشپز ، میلاد جعفری ، معرقکار و همچنین هدیه قاطع ، سفالگر می باشد.

جالب است بدانید ویژه‌ برنامه به خانه بر می ‌گردیم که به مناسبت عید سعید فطر و با اجرای مسعود روشن ‌پژوه و فریبا باقری به همراهی شهرام نکیار و پریسا ناصح به عنوان مجری میهمان و ملیکا زارعی (خاله شادونه) روی آنتن شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت با کسب رای بالا و تماس ‌های بیشمار با مرکز روابط عمومی سازمان صداوسیما جزو برنامه‌ های پربیننده به شمار رفت! نکته دیگر درباره ویژه برنامه عید فطر این است که سیل پیامک ‌های دریافتی برنامه به نوعی بود که رکورد پیامکی برنامه در یک روز شکسته شد!

اما درباره دکتر سید محمود انوشه ، روانشناس بد نیست بدانید وی متولد شهر امیدیه در استان خوزستان می باشد؛ او دارای اصالتی بختیاری است. بد نیست بدانید یک برادر وی، شهید است.  دکتر سید محمود انوشه در سال ۱۳۶۱ شمسی در مقطع کاردانی دامپروری وارد دانشکده کشاورزی اهواز شد. وی در ادامه، تحصیلات خود را در کشور لبنان گذراند.

به خانه بر می گردیم جمعه ۹ خرداد ۹۹

دکتر سید محمود انوشه از همه فنون سخنوری استفاده می کند! جالب است بدانید این متخصص تیپولوژی حتی مشاور وزیر فرانسه نیز بوده است. او از طنز در گفتار و حرکات دست و تغییر تن صدا و علم و شعر و ایمان در سخنوری خود استفاده می کند و یک مطلب کاملا علمی که می توانست خسته کننده باشد را به جلسه و بحثی تبدیل می کند که پس از گذشت سه ساعت، وقتی مجری می گوید وقت تمام است دانشجویان هوو می کنند و مایل به ادامه سخنرانی هستند!

دکتر سید محمود انوشه در یکی از سخنرانی های خود درباره راه دستیابی به آرامش و موفقیت می گوید:

ملاک برای تشخیص یک خانواده سالم مسلمان از دیدگاه من، نماز صبح است! اولا نماز صبح را می خوانید یا نه؟ ثانیا نماز صبح را در اول وقت می خوانید یا آخر وقت یا قضای آن را می خوانید! این ها رمز موفقیت یک خانواده است، اگر انسانی نماز صبح خود را بدون هیچ ادعایی هر روز ادا کند، می تواند به آرامش و موفقیت دست پیدا کند.

این موضوع نتیجه مطالعه من بر روی جوامع مختلف از جمله ایران، لبنان، مصر، کویت، عربستان، افغانستان، پاکستان و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا