کلیپ داغ

دانلود سکانس عروسی آراز و لیلی در سریال برادر جان

مجله اینترنتی کولاک : سریال برادر جان با بازی درخشان سجاد افشاریان در نقش آراز این روز هادر اوج قرار دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است .

اکنون آراز درگیری روحی شدیدی دارد و کم از دیوانه شدن ندارد ، مدام ذهنش درگیر انتخاب راه درست است و در پایان نیز از مسیر اصلی خارج نشد ومیان حق که کریم بوستان بود و باطلی که برادرش چاووش بود حق را انتخاب کرد . 

آراز واقعا نمی دانست باید چه کاری انجام دهد ، قسم درغ بخورد و دل برادرش و آبروی خانواده شان را حفظ کند ؛ یا جز راست حرفی بر زبان نیاورد تا پدرش را از جهنم نجات دهد و به بهشت بفرستد .

اما کریم بوستان فهمید که آراز در چه مخمصه ای گیر افتاده است و به او گفت نیاز نیست بین لیلی و برادرت یکی را انتخاب کنی ؛ من از قسم خوردن تو می گذرم .

در قسمت آینده سریال برادر جان خواستگاری عاشقانه و صحنه عروسی آراز و لیلی در سریال برادر جان را تماشا خواهید کرد .

 عروسی و خواستگاری آراز و لیلی در سریال برادر جان :

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. آراز محشره!از همه لحاظ.یه پسر خوب برای باباش،یه داداش خوب برای چاوش،حنیف و عاطفه و از همه مهم تر یه همسر خوب برای لیلا.کسی که از عشقش میگذره تا تن باباش تو گور نلرزه،خان داداش ازش دلگیرنشه و فکرنکنه به خاطر لیلا آتیش زده به آبروش.کسی که خودش رو به در و دیوار زد تا مشکلات بین چاوش و کریم بوستان حل شه.حق به حق دار برسه.کسی که ابروش شکست،کمرش چاقو خورد برای اینکه ستار اسم خان داداشش رو لاک گرفته بود‌.به خاطر نمی خواست کوچک ترین لطمه به خان داشش نخوره.کسی که خودش رو به در و دیوار زد برای اینکه به مهتاب ثابت کنه داداشش از اون مردا نیست که به زنش نامردی کنه.از اوناش نیست که هوو بیاره سر مهتاب،کسی که جونش به جون اون بسته است.
    آراز سنش از همه کمتر بود ولی عقلش از همه بیشتر کار میکرد.

  2. کاش سکانس عقد و تزیین ساده ی ماشین عروس شونو هم میذاشتین….
    منظورم آراز و لیلاس..
    ممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا