کلیپ داغ

دانلود شام ایرانی با میزبانی مرجانه گلچین

در این مطلب از مجله کولاک، امکان دانلود شام ایرانی با میزبانی مرجانه گلچین برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. در قسمت جدید از فصل دوازدهم شام ایرانی (سری چهارم از فصل دوم) به کارگردانی سعید ابوطالب ، مرجانه گلچین میزبان (شب سوم) آشا محرابی ، نگین معتضدی و نعیمه نظام‌ دوست می باشد.

شام ایرانی با میزبانی مرجانه گلچین

شابد بد نیست بدانید ساختار ” شام ایرانی ” الهام گرفته از مجموعه تلویزیونی ” Come Dine with Me ” می باشد که در کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و… با شکل و فرمی مشابه و البته با نام‌ های متفاوت ساخته شده است و پخش شده‌ است. فقط در کشور انگلستان، ۸۲۴ اپیزود از این برنامه در قالب ۲۵ فصل تاکنون تهیه و پخش شده‌ است!

سعید ابوطالب در فصل های جدید این سریال شبکه نمایش خانگی، بازیگرانی از کشورهای منطقه را نیز به شام ایرانی دعوت می کند!

دانلود سری چهارم از فصل دوم سری جدید شام ایرانی به میزبانی مرجانه گلچین:

https://www.filimo.com/m/P1KvM

مرجانه گلچین ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۲ اسفند ماه سال ۱۳۴۷ شمسی در شهر تهران می باشد. از مهم ترین فیلم‌ هایی که او بازی کرده است می ‌توان به پرنده کوچک خوشبختی (به کارگردانی پوران درخشنده)، شب بیست و نهم (به کارگردانی حمید رخشانی) و دو نیمه سیب (به کارگردانی کیانوش عیاری) اشاره کرد. او همچنین با ساز تار آشنایی دارد و خوانندگی نیز انجام داده ‌است.

مرجانه گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد! از سال ۱۳۷۴ شمسی تا سال ۱۳۸۳ شمسی از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا