سرگرمی

دانلود عکس پروفایل ۱۳ بدر کرونا بدر + عکس نوشته و اس ام اس سیزده بدر و کرونا

دانلود عکس پروفایل ۱۳ بدر کرونا بدر به همراه دانلود جدیدترین عکس نوشته های با موضوع سیزده بدر و کرونا همچنین و اس ام اس های جالب این روز. ۱۳ بدر امسال مصادف شد با شیوع بی وقفه ویروس کرونا که جان بسیاری از هموطنانمان را در سراسر ایران گرفته است. توصیه همه کارشناسان این است که برای ریشه کن کردن این ویروس مرگبار در خانه بمانیم. به خصوص در این روز که برای همه ایرانیان روز شادی است. کمپین #۱۳ بدر کرونا بدر در راستای همین درخواست از هموطنان در فضای مجازی تشکیل شده است:

امرو روز طبیعته، و به رسم دیرین همه ما هر سال این روز رو در شهر و دامن سبزه‌زار گذروندیم. اما امسال قرار کرونا ویروس رو در طبیعت جا بذاریم و خودمون روز خاطره‌انگیزی رو در خونه و کنار عزیزانمون بگذرونیم، تا هرچه زودتر این بیماری از شهرمون رخت بربنده. شاید کار ساده‌ای به نظر نیاد ولی ما میتونیم با بیرون نرفتن در این روز و رعایت فاصله اجتماعی

در این روز که مردم برای گذران سیزده به در به دامان طبیعت می رفتند،برخی  افراد بودند که زیبایی این روز را که با سبزه و گل و رایحه های بهاری آراسته شده نادیده می گرفتند و این طبیعت زیبا را با شکستن شاخه های درختان و آتش زدن این موجودات زنده، ریختن زباله در صحرا و بوستان ها و انداختن سبزه در جاده ها و خیابان ها تبدیل به چشم اندازی زشت می کردند. امسال باید گفت طبیعت و به ویژه پاکبان ها در سیزده به در کرونایی چه نفس راحتی می کشند.


پس از پیدایش سیزده به در، اما روز سیزدهم فروردین ماه ۹۹ شاید دیگر در تاریخ تکرار نشود و این روز نیز به عنوان روزی که مردم برای مبارزه و گسستن زنجیره ویروس کرونا با هم عهد و پیمان بستند که در خانه بمانند، یک روز تاریخی را به عنوان قهر با کرونا برای نسل های بعدی به جا بگذارند و چه بسا اینکه مردم نیز در سیزده به درهای بعدی نیز جشن کرونا کُشون برگزار کنند.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: عکس نوشته های جالب، عکس نوشته های خاص، عکس پروفایل جالب، عکس پروفایل جدید، عکس پروفایل خاص،مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا