سریال

دانلود قسمت ۳۴ سریال لحظه گرگ و میش با لینک مستقیم

مجله اینترنتی کولاک: تاکنون ۳۳ قسمت از سریال عاشقانه لحظه گرگ و میش روی آنتن شبکه سه سیما رفته است. این سریال عاشقانه با گذشت هر قسمت وارد قصه ای پیچیده می شود و مخاطب را به انتظار قسمت بعدی می گذارد.

در این سریال پر بازیگر فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی، مریم حاجی زاده، آیدا نامجو، محمدرضا مالکی، مهرنوش مسعودیان، زهره ساداتی، مهدی ملاک، رضا حجری، مهتاب اکبری، فراز مدیری و آروین گالتسیان با حضور لیلا بلوکات و محمدرضا مالکی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

سریال لحظه گرگ و میش + قسمت 34

در قسمت سی و سوم این سریال دیدیم که نیما نادری بازیگر نقش سروش وارد همکاری با دو کلاهبردار حرفه ای به نام های مریم (لیلا بلوکات)  و سیامک (محمد رضا مالکی ) شده است و سرمایه اش را به این دو شخص برای خرید و فروش آپارتمان در دبی سپرده است.

سروش با توجه به فروش نرفتن به موقع آپارتمان،تصمیم می گیرد وام بگیرد. اما همسرش (المیرا دهقانی) بازیگر نقش یاسمن با او مخالفت می کند و سند خانه را به یوسف می دهد.
مریم زیوری برای جلب اعتماد سروش، برای پرداخت پول به او فرصت می دهد و به گونه ای به او ابراز علاقه می کند.

سروش از دوستش می خواهد تا وام غیرقانونی برای او تهیه کند و به همین دلیل درگیری بین سروش و یاسمن شکل می گیرد. و سروش خانه را به حالت قهر ترک کرده و شب را در مطبش می گذراند.

مریم زیوری و برادرش، ویلایی را برای دعوت از سروش برای تعطیلات آخر هفته اجاره می کنند و سروش نیز بدون اطلاع یاسمن به شمال می رود. پاشا رستمی بازیگر کاراکتر حامد و شخص مورد علاقه یاسمن در دوران مجردی اش به  به همراه دکتر پارسا برای درمان یک جانباز به شهرستان می رود.

دانلود قسمت ۳۴ (سی و چهارم) لحظه گرگ و میش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا