سریال

دانلود قسمت ۳۶ سریال لحظه گرگ و میش با لینک مستقیم + خلاصه داستان

مجله اینترنتی کولاک: این شب ها پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی اختصاص به سریال لحظه گرگ و میش دارد. این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی مونا انوری زاده و کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان از شنبه تا جمعه ساعت ۲۰: ۴۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

دانلود قسمت 36 + سریال لحظه گرگ و میش

در قسمت ۳۵ سریال لحظه گرگ و میش دیدیم که حسام محمودی بازیگر نقش هادی با عکس های دوران جنگ تحمیلی نمایشگاه عکاسی راه اندازی کرده است. تعدادی از جانبازان و… این اقدام او را توهین به ۸ سال دفاع مقدس می دانند و از وی شکایت می کنند.

یاسمن (المیرا دهقانی) تک دختر خانواده وحدت نیز به همسرش (سروش) شک دارد که با مریم زیوری وارد رابطه پنهانی شده است. به همین دلیل یاسمن سروش را تعقیب می کند. سروش بعد از کمی مسافت به گل فروشی می رود و سفارش دسته گل می دهد و سپس به خانه ای با مریم در آن زندگی می کند می رود. مریم به سروش ابراز علاقه می کند و از سروش می خواهد هرگز او را ترک نکند. در همین هنگام یاسمن از طریق یکی از همسایه ها واحد آنها را پیدا کرده و زنگ در را می زند.
مریم در را باز می کند. یاسمن وقتی آنها را باهم می بیند دنیا بر سرش آوار می شود و می رود. زیوری کلاهبردار حرفه ای این قصه از سروش می خواهد که به دنبال یاسمن برود.
مریم با دیدن اوضاع، وسایل و اسناد خود را از خانه و شرکت جمع می کند.
سروش به خانه می رود اما یاسمن به خانه نرفته است… باید ببینیم در ادامه قصه چه ماجرایی رخ می دهد.

پس از پخش قسمت ۳۶ از تلویزیون دانلود سریال لحظه گرگ و میش با لینک مستقیم در این پست قرار می گیرد.

 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمائید.

دانلود قسمت ۳۶ سریال لحظه گرگ و میش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا