کلیپ داغ

دانلود مبارزه امیر علی اکبری و شلتون گراوز آمریکایی+ بیوگرافی گراوز

مجله اینترنتی کولاک: علاقه مندان به رشته رزمی MMA بی صبرانه منتظر مبارزه امیر علی اکبری و شلتون گراوز بودند. وزن کشی امیر علی اکبری و شلتون گراوز حریف آمریکایی اش برای مسابقه آخرسازمان ACA دیشب (جمعه) در روسیه برگزار شد تا مبارزه این دو مدعی امشب برگزار شود.

امیر علی‌اکبری فایتر (مبارز) ایرانی حاضر در رشته رزمی MMA که در حال حاضر برای سازمان ACA روسیه مبارزه می‌کند، امشب ۲۵ اسفندماه برابر شلتون گراوز از آمریکا در شهر سن‌پترزبورگ روسیه به روی رینگ رفت.

امیر علی اکبری برای از پیش رو برداشتن گراوز مشکل چندانی نداشت. فایتر آمریکایی از ابتدا مانند موم در دستان علی اکبری قرار گرفت و اسیر حملات سهمگین این شیر ایرانی شد. ثانیه هایی بعد در حالیکه گراوز در حال فرار از علی اکبری بود با دو ضربه وی ناک اوت شد و از ادامه مبارزه باز ایستاد.

علی اکبری چندی قبل در این خصوص گفته بود: این آخرین مبارزه من در قراردادم با سازمان ACA روسیه است و ان شاءالله ۲۲ اسفندماه به روسیه سفر می‌کنم تا در این مبارزه حاضر شوم. در حال حاضر آماده مصاف با این مبارز آمریکایی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد نیز با سازمان ACA قرار داد خواهد بست یا خیر گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و بعد از مبارزه با حریف آمریکایی در این باره تصمیم‌گیری خواهم کرد.

مبارزه امیر علی اکبری و شلتون گراوز
مبارزه امیر علی اکبری و شلتون گراوز

حریف علی اکبری که اسم مستعار قبرکن (گورکن) را دارد در دوران ورزشی خود در سازمانهای زیادی مبارزه کرده و یک مسابقه نیز در برنامه استعدادیابی دانا وایت انجام داده است. شلتون گراوز پیش از این موفق به کسب ورودی سازمان حرفه‌ای‌های UFC شده است اما UFC مبارزه نکرده است. این فایتر آمریکایی ۷ مبارزه پایانی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. گراوز بیشتر در سرپا تبحر دارد و یک MMA کار قدرتی است که فنون کشتی را نیز تا حد مناسبی بلد است.

امیر که در رنکینگ سنگین وزنهای ACB در رده اول قرار دارد، طبق انتظارات قرار بود که در بازی بعدی خود با قهرمان این وزن محمد واخائف برای کمربند قهرمانی مبارزه کند. او حتی واخائف را به چالش کشید ولی جواب درستی دریافت نکرد.

 

مبارزه امیر علی اکبری و شلتون گراوز
مبارزه امیر علی اکبری و شلتون گراوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا