کلیپ داغ

دانلود کامل گفتگوی رویا نونهالی در دورهمی پنجشنبه ۱۹ تیر ۹۹ + ویدیو

دانلود کامل گفتگوی رویا نونهالی در دورهمی پنجشنبه ۱۹ تیر ۹۹ به همراه ویدیو سئالات جالب مهران مدیری از رویا نونهالی همچنین فیلم این گفتگو در این مطلب. برنامه دورهمی با دعوت از مهمانان شناخته شده به روال قبلی خود پخش می شود. سه شب آخر هفته، دورهمی با اجرای مهران مدیری میزبان هنرمندان است.

مهمان پنجشنبه شب دورهمی رویا نونهالی است. رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی در تهران متولد و بزرگ شد و در مدرسه ژاندارک تحصیل کرد اما اصالتا اهل روستای تاکر بخش بلده شهرستان نور استان مازندران است. رویا نونهالی چهار خواهر دارد و پدرش سال ۹۱ درگذشت.

فعالیت هنری رویا نونهالی از سال ۱۳۶۲ با بازیگری در تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی و بازی در تلویزیون سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار» آغاز شد. رویا نونهالی اولین بازیگر زنی است که بلافاصله بعد از ورودش به سینما سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

رویا نونهالی در دورهمی پنجشنبه ۱۹ تیر
رویا نونهالی در دورهمی پنجشنبه ۱۹ تیر

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۳ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روی آنتن شبکه نسیم می رود. آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

طی هفته های گذشته مهمانان زیادی از بین چهره های سینمایی و تلویزیونی به برنامه دورهمی دعوت شده اند. ویدیو شوخی های مهران مدیری با این چهره ها جزو پر بیننده ترین ویدیوها در فضای مجازی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا