اخبار داغ

سخنان مهم زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران

زینب سلیمانی ، دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر پدر خود در دانشگاه تهران و در محضر رهبر انقلاب سحنانی را بیان کرد. دختر شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: ” پدرم به شوق شهادت با دشمنان پیکار کرد. ” وی در ادامه گفت: ” ترامپ قمار باز، تدبیر شیطانی تو در تفرقه و جدایی بین ایران و عراق موجب پیوند تاریخی دو ملت شد. ” زینب سلیمانی گفت: ” او پدری دلسوز برای فرزندان خود و فرزندان همه شهیدان بود. او سرباز فداکار ولایت بود. “

وی در ادامه گفت: ” حاج قاسم بزرگ ترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌ کرد. حاج قاسم گفت فرزندان‌مان را در راه ولایت تقدیم می‌ کنیم تا خدای ناکرده شما احساس تنهایی نکنید. پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی‌ ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد. “

دختر سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: ” ترامپ! خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. عموی عزیزم سید حسن نصرالله پیام خودش را داد. ”

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت ، پس از عمری مجاهدت بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌ الله خامنه‌ ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

در انتها لازم به بیان است بر اساس اخبار منتشر شده از مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی ، قرار است طبق وصیت ایشان پیکر او در گلزار شهدای کرمان دفن شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا