چهره هاسلبریتی ایرانی

درخشش نوید محمدزاده در جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۹۸ + عکس

در این مطلب، توضیحات بیشتری درباره درخشش نوید محمدزاده ، بازیگر سینما و تئاتر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۹۸ عکس خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری نادر برهانی مرند به ایستگاه پایانی رسید و با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار وحدت، آخرین بخش را که اختصاص به معرفی برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره سی و هشتم دارد، تجربه کرد.

نوید محمدزاده برای بازی در  نمایش ” بیگانه در خانه ” از شهر تهران جایزه ویژه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دریافت کرد! محمدزاده در این بخش از مراسم و در حالی که تحت تأثیر قرار گرفته بود، تأکید کرد: ” من بیش از ۳۰ جایزه سینمایی گرفته ام و همیشه گفته ام که من بچه تئاتر هستم و خیلی خوشحالم که تئاتری بودن من را تأیید کردید و این جایزه خیلی برای من ارزشمند است. “

لازم به بیان است نمایش ” بیگانه در خانه ” به کارگردانی سیدمحمد مساوات جایزه بزرگ سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را از آن خود کرد. همچنین امیر جدیدی نیز برای بازی در  نمایش ” شاه ماهی ” از شهر تهران بازیگر برگزیده تئاتر فجر شد.

نوید محمدزاده دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌ است! نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ” بدون تاریخ بدون امضاء ”  به کارگردانی وحید جلیلوند، به نویسندگی علی زرنگار و وحید جلیلوند و به تهیه‌ کنندگی احسان علیخانی و علی جلیلوند و محصول سال ۱۳۹۵ شمسی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌ های جشنواره ونیز شد. بد نیست بدانید ” بدون تاریخ بدون امضاء ” در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ شمسی به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۹ میلادی انتخاب شد!

نوید در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم سینمایی ” بدون تاریخ، بدون امضاء ” به کارگردانی وحید جلیلوند را دریافت کرد. وی در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برنده تندیس بهترین بازیگر اول نقش مرد برای فیلم ” سرخ‌ پوست ” به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و به تهیه‌ کنندگی مجید مطلبی و محصول سال ۱۳۹۷ شمسی شد. فیلم سینمایی ” سرخ‌ پوست ” برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۸ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا