تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

در برنامه خندوانه ۳ فروردین ۹۸ چه گذشت؟ + جزئیات

مجله اینترنتی کولاک؛ سید امید صادقی

ویژه برنامه خندوانه در دومین شب نوروزی خود میزبان بازیگران جوان سریال دلدادگان بود. برنامه ای که در آن شاهد یک مسابقه جذاب به داوری سپند امیر سلیمانی بودیم.

 برنامه خندوانه+ ۳ فروردین ۹۸

لیندا کیانی،ملیکا شریفی نیا،سالاری و سامان صفاری بازیگرانی بودند که در برنامه عیدانه خندوانه به مسابقه پرداختند. در این برنامه شرکت کنندگان در ابتدا به معرفی فعالیت های گذشته خود اشاره کردند و از سوابق خود گفتند.
سامان صفاری در شروع صحبت هایش با اشاره به فیلم پارادایس گفت: این فیلم همزمان با”قانون مورفی”در حال اکران است.البته من یک کار جدید هم دارم و چند روزی است که برای بازی در یک فیلم اکشن خودم را آماده کرده ام. وی در پاسخ به سوال رامبد جوان در خصوص شایعاتی که در سال گذشته مطرح بود گفت: من کاری به کار کسی ندارم. بنابراین حاشیه ای هم ندارم و هیچ شایعه ای درباره من مطرح نیست!
شریفی نیا نیز در خصوص شایعه سال۹۷ گفت: در قسمت آخر محله گل و بلبل که ما مشغول کار بودیم یک عکس یادگاری کنار عمو پورنگ انداختیم و او آن عکس را پیج شخصی خودش قرار داد اما برایم جالب بود که فردای همان روز در تمام محافل و فضای مجازی شایعه شد که شریفی نیا با عمو پورنگ ازدواج کرده است.
در بخشی از برنامه عیدانه خندوانه آراد خواننده موسیقی پاپ نیز ترانه”جانم باش” را اجرا کرد و سپند امیر سلیمانی هم مسابقه ویژه برنامه را با دو گروه سامورایی ها(لیندا کیانی و سامان صفاری) و مورفی ها(ملیکا شریفی نیا و سالاری)استارت زد.
در قسمت اول این مسابقه گروه سامورایی ها ۱۸ امتیاز گرفتند و البته رامبد جوان هم به آنها کمک کرد. در ادامه برنامه نیز استندآپ کمدی ابوطالب حسینی اجرا شد. ضمن اینکه بخش دوم مسابقه با اجرای ادابازی بین شرکت کنندگان پیگیری شد و اینبار گروه مورفی ها بودند که با کمک رامبد جوان موفق شدند ۲۵ امتیاز کسب کنند اما مسابقه تا مرحله آخر بدون برنده ادامه پیدا کرد و در نهایت نیز به تصمیم داور سپند امیرسلیمانی مسابقه به تساوی کشیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا