گوناگون

در کدام بانک وام بدون ضامن می دهند؟

مجله اینترنتی کولاک، محمد سیمری: امروزه به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، بارها و بارها با واژه ی “وام” مواجه شده ایم! وام، وام بانکی، وام بانکی فوری،وام با نرخ سود پایین و و و همه و همه کلماتی هستند که برای همه ما آشنا می باشند. توجه داشته باشید تمامی بانک های جمهوری اسلامی ایران در جهت رفع نیازهای مالی و همچنین تسهیلاتی مشتریان خود، بایستی بر اساس موازین شرعی، عرف بانکداری و نیز دستورالعمل های بانک مرکزی اقدام به پرداخت وام های منطقی با توجه به نیاز افراد جامعه نمایند.

گرفتن وام و تسهیلات بانکی برای توسعه یک کسب و کار، ایده آل است؛ همچنین برای خرید کالاهای سرمایه‌ ای نیز با در نظر گرفتن نرخ تورم و نیز نوسانات بازار، می‌توان به دریافت واماقدام کرد. اما چنانچه می‌ خواهید برای کالاهای مصرفی خود وام و تسهیلات بانکی بگیری، حواس تان باشد که در قبال این کار، بایستی هر ماه بخش قابل‌ توجهی از درآمد خود را بابت سود این کار بپردازید! برای باز پرداخت وام و تسهیلات بانکی دریافتی خود، یک برنامه ی واقع‌ بینانه و مشخص داشته باشید؛ به هیچ وجه رویایی فکر نکنید و حتما به حالت‌ ها و شرایط بد ماجرا نیز فکر کنید.

انواع وام و تسهیلات بانکی که در نظر عموم از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند عبارتند از وام مسکن، وام ازدواج،وام خودرو، وام تعویض خودروهای فرسوده، وام کشاورزی و…

توصیه می کنیم پیش از طی مراحل اخذ وام و تسهیلات بانکی، حتما در مورد شرایط اخذ آن خوب و کامل تحقیق نمایید. حتی بهتر است در مورد بانکی که می‌ خواهید از آن،وام و تسهیلات بانکی دریافت نمایید، بین دوستان و آشنایان خود تحقیق نمایید. همچنین استفاده از اینترنت را نیز از یاد نبرید! شما می توانید از تجربیات دیگران در این زمینه بهره مند شوید.

اخذ وام از بانک‌ها در نظر اول راحت به نظر می‌رسد اما این کار در برگیرنده ی فرآیندی پیچیده می باشد. پیش از هر چیز به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت برخی از وام‌ ها تا سقفی مشخص، بایستی ضامن اختیار کرد! البته شرایط دریافت وام و نیز ضامن در مورد بانک‌ های مختلف و همچنین نوع وام متفاوت است. در این بین، برخی از بانک ها برای رفاه حال مشتریان خود، طرح های را در نظر می گیرند که با استفاده از آن ها می توان، ساده تر برای اخذ وام و تسهیلات بانکی اقدام کرد.

با ما همراه باشید تا با برخی از این بانک ها آشنا شوید؛

بانک تجارت

بانک تجارت در ماه‌ های اخیر با توجه به نیازسنجی‌ های دقیق انجام شده از مشتریان خود، نسبت به طراحی طرح‌ های تسهیلاتی ایده آلبا هدف ایجاد ارزش افزوده به دارایی‌ های مشتریان خود و همچنین استفاده ی صحیح از منابع بانکی به‌ منظور مولد سازی تولید داخلی، اقدام نموده است. یکی از این طرح های تسهلاتی، طرح تسهیلات آنی یا پرداخت تسهیلات با حداقل سود ۴ درصد در برابر سپرده‌ گذاری مشتریان خود می باشد. براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان و متقاضیان دریافت وام می‌ توانند با افتتاح حساب سپرده ی مدت‌ دار در بانک تجارت، از۶۰ الی ۸۵ درصد مبلغ سپرده واگذار شده (حداکثر تسهیلات پرداختی ۳ میلیارد ریال) را بدون ضامن و در کمتر از ۲۴ ساعت، تسهیلات دریافت نمایند.

در این طرح حساب سپرده بلند مدت مشتری با نرخ سود ۵ درصدی افتتاح می‌ شود و تسهیلات با دوره باز پرداخت های ۱۲، ۲۴ و یا ۳۶ ماهه که به انتخاب مشتری خواهد بود، پرداخت می‌ شود.

بانک صادرات

متقاضیان دریافت وام و تسهیلات بانکی می‌ توانند در قالب سه طرح “اعتبار سپهر”، “سپرده ی کوتاه‌ مدت طرح ۶٧” و “حساب جاری طلایی بدون دسته چک”، بدون وثیقه تا ٨٠ درصد مبلغ سپرده ی خود را در کمترین زمان ممکن، با نرخ‌ های ترجیحی از بانک صادرات دریافت نمایند. در بیان واضح تر این اقدام می توان گفت بانک صادرات برای پاسخگویی به نیاز‌های مختلف مشتریان خود، شرایط دریافت وام با نرخ سود کمتر از نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار را در قالب طرح‌ های نام برده شده در بالا، بدون معطلی تا ٨٠ درصد موجودی خود را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا