اخبار داغ

دلایل روبه رو نشدن علی دایی با احمدی نژاد از زبان خودش

مجله اینترنتی کولاک: علی دایی سرمربی سایپا و چهره شناخته شده ورزش ایران با محمود احمدی نژاد زاویه دارد و این واقعیتی است که همه می دانند. بسیاری این مساله را ناشی از آن می دانند که در دوران سرمربیگری دایی در تیم ملی و بعد از باخت تلخ مقابل عربستان، احمدی نژاد شخصا دستور اخراج وی را داد.

 

چند روز قبل که تیم سایپا برای برگزاری بازی مقابل پارس جنوبی جم راهی بوشهر می شد، اعضای این تیم و علی دایی در هواپیمایی حضور پیدا کردند که محمود احمدی نژاد هم حضور داشت و اتفاقی او هم عازم بوشهر بود! علی دایی برای روبه رو نشدن با رئیس جمهور سابق، جایگاه vip هواپیما را که اختصاص به مهمان های ویژه دارد را ترک کرده و به میان مسافران می رود. او بعد از ماجرای فوق در مصاحبه با ایسنا گفته است:

«من از هیچکس کینه ندارم. شاید از برخی رفتار‌ها و برخی افراد خوشم نیاید، اما از آن‌ها کینه به دل نمی‌گیریم. همیشه گفته‌ام در زمانی که سرمربی تیم ملی بودم صلاحم این بوده که چنین فردی (محمود احمدی‌نژاد) من را از تیم ملی کنار بگذارد و همیشه هم گفته‌ام مردم همه چیز را بهتر متوجه می‌شوند. من واقعاً دوست نداشتم با او (محمود احمدی‌نژاد) رو در رو شوم. نه او و نه هیچ سیاست مدار دیگری هیچ وقت نمی‌بییند که علی دایی چیزی از او بخواهد. دلم نمی‌خواست اصلاً ایشان (محمود احمدی نژاد) را ببینم.

متأسفانه افکار ایشان (محمود احمدی نژاد) با افکار من فرسنگ‌ها فاصله دارد. عقایدی که ایشان دارند من قبول ندارم و اصلاً از نظر فکری به هم نزدیک نیستیم پس باید کنار هم می‌نشستیم که درباره چه موضوعی صحبت کنیم؟ همیشه سعی کرده‌ام شعار ندهم و اهل عمل باشم؛ و به همین خاطر از کسانی که فقط شعار می‌دهند و فقط می‌خواهند باشد خوشم نمی‌آید. به همین خاطر لزومی ندیدم با ایشان (محمود احمدی نژاد) رو در رو شوم؛ که سلام و علیک کنم.

طی این مدت سیاستمداران زیادی هم بودند که من اصلاً با آن‌ها رو در رو نشدم گاهی اوقات با برخی از سیاستمداران در جای بودیم که فکر می‌کردم من پیش آن‌ها می‌روم و سلام و علیک می‌کنم، اما این کار را نکردم. واقعاً هم علاقه‌ای ندارم درباره این مسائل صحبت کنم و فکر و ذکرم را درگیر آن‌ها کنم. عملکرد همه ما را مردم قضاوت می‌کند چرا که آن‌ها بهترین قاضی هستند.

ایشان (محمود احمدی نژاد) برای خودشان محترم است، اما من کاری به این مسائل ندارم، چون آدم سیاسی نیستم و به این مسائل فکر نمی‌کنم که یک سال و یا دو سال دیگر پست و مقامی داشته باشم فقط می‌خواهم در آرامش در کنار مردم باشم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا