اخبار داغ

دلیل اعدام بهمن ورمزیار چه بود؟ +بیوگرافی و ماجرای توقف حکم اعدام

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل اعدام بهمن ورمزیار چه بود؟ +بیوگرافی و ماجرای توقف حکم اعدام

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دادستان همدان از اجرای حکم اعدام «بهمن ورمزیار» در زندان همدان خبر داد. کامران حمزه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته (سه‌شنبه) – ۲۸ فروردین ماه – به علت وجود اشکال قضایی در پرونده بهمن ورمزیار، اجرای حکم این فرد به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: پس از رفع مشکل قضایی این پرونده، حکم اعدام بهمن ورمزیار صبح امروز (چهارشنبه) – ۲۹ فروردین – اجرا شد.

بر اساس این گزارش، حکم اعدام بهمن ورمزیار متهم پرونده یک سرقت مسلحانه در همدان، قرار بود صبح روز گذشته اجرا شود که در فضای مجازی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این حکم با دستور مقامات عالی‌رتبه، موقتا متوقف شده است. دادستان همدان در توضیحی با بیان اینکه توقف اجرای حکم با دستور مقامات عالی‌رتبه صحت ندارد، تاکید کرد که علت تعویق اجرای حکم فقط وجود یک اشکال قضایی است.

بهمن ورمزیار به جرم سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی اعدام شد. او البته بعد از سرقت پشیمان شد و طلاها را به صاحبش بازگرداند. بهمن با وجود تسلیم شدن و جلب رضایت طلافروش اعدام شد.

ماجرای توقف حکم اعدام چه بود؟

بعد از پخش گسترده ویدئوی درخواست لغو حکم اعدام مادر بهمن ورمزیار و عدم اجرای حکم در روز سه شنبه شایعه ای در فضای مجازی پیچید که دستور لغو حکم با نظر مقام معظم رهبری بوده است.

مادر بهمن گفته بود پسرش هیچ سابقه ای نداشته و پس از سرقت مسلحانه طلاها را بازگردانده خود را تسلیم کرده بود و بشدت از کارش نادم است.

وی در ویدئویی با اعلام این مطلب از مقام معظم رهبری و رییس قوه قضائیه تشکر کرد.

بیوگرافی و عکس های بهمن ورمزیار:

بهمن ورمزیار فرزند عباس ۲۹ بهمن سال ۱۳۶۹ در همدان به دنیا آمد. او به اتهام حمل سلاح و سرقت مسلحانه با حکم محارب فی الارض مجرم شناخته شده و به دار مکافات آویخته شد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل اعدام بهمن ورمزیار چه بود؟ +بیوگرافی و ماجرای توقف حکم اعدام

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۱۵ دیدگاه

  1. حکم بهمن ورمزیار فقط یک سال زندان در شرایط خوب روحی و جسمی و بعد آزاد شدن از زندان بود نه اعدام ، کسانیکه یک انسان بیگناه را می کشند همه جهان را با خاک و خون یکسان می کنند,کسیکه با توبه کنندگان بجنگد جز شیاطین شمرده می شود و شیاطین باید در کشور ما کشته شوند

  2. من منظور اون آقای مهران رو دقیق متوجه نشدم. اما درمورد این موضوع اظهار تاسف میکنم درسته باعثه رعب و وحشت شدن و کارشون زشت و جرم محسوب میشد اما جای عفو وجود داشت چون اولا قتلی یا حتی کوچکترین جراحتی صورت نگرفت دوما اموال شاکی رو خودش برگردوند سوما اومد خودشو معرفی کرد چهارما جالبتر از همه شاکی رضایت داده بود منم با اعدام متجاوزین ناموس و قاچاقچیان گردن کلفت و اختلاس گران شدیدا موافقم اما این بنده خدا من هرجور فکر میکنم حقش اعدام دیگه نبود لااقل چند سال حبس میدادین خودشم ترسیده بود و مطمئنا تکرار نمیکرد دوستان جالبه بدونین یکی از همشهری هام که اتفاقا از نزدیک میشناختمش سال ۸۷ زن پا به ماهش و بچه تو شکم اون رو کشت یه ساک شیشه و مواد هم تو خونه پیدا شد مادر مقتوا و خاله ایی هاش ۱۰ سال مبارزه کردن سرانجام انقدر خانواده قاتل که تردست هستن و همه جور کثافت کاری و پارتی رو دارن کش دادن تا مادره خود به خود رفت با فریب پدر قاتل رضایت داد البته مادره از غصه سر به جنون و مواد مخدر کارش کشیده پدر هم که نداشت مقتول و خلاصه مادره هم که کلا عقلش کم شده دیگه رضایت داد ۱۰سال یه همچین پرونده ای رو کش میدین طرف رفته تو زندان قاری قرآن شده که راه فرار همه جوره داشته باشه بعد این جوان…. افسوس جالبه که حتی مراجع هم اعلام حکم بخشش دادن اما بازم اعدام شد

  3. خدا ازشون نگذره اونایی که دارایی کشور رو به یغما میبرن کجان؟چرا اعدام نمیشن.خدایا تا کی ؟ آخه خدا یه کاری بکن تو را به بزرگیت قسم میدم تا کی این همه ظلم.تا کی این همه بی عدالتی.

  4. هرچند اعدامش بخاطر مسلح بودن او بوده ولی جوانی که خود را تسلیم میکند یعنی امید به زندگی دارد و در حالی که تنها همین بار خطایی اینگونه کرده چه بسا با همان زندان بودن حتی ۲۰ سال امید به انسانی والا دارد. باور کنیم خدا نمیبخشد؟ که ما نمیبخشیم؟ وای برما که در مرگ این جوان این جوان سکوت میکنیم. تا بگذرد و تکرار شود. و آتشی دوزخ که بنام حق مردم و شرع هر آنچه مغز کوته اشان فتوا میدهد حتی با شک انجام میدهند.

  5. خدا به حق خداییش به حق بزرگیش اه اون مادر بدبخت و اون جوون که از نادونیش و نداریش یه اشتباهی کرد دامن گیر اوناییکه مفت مفت اعدامش کردن بگیره نابودشون کنه

  6. آیا با اعدام این جوان مشکلی حل شد؟ چرا برای افرادی که بیت المال مسلمانان را به یغما میبرند هیچ حکمی اجرا نمیشه؟

  7. اصلاهنگ کردم وقتی داستانشوخوندم،نه قتلی رخ داده،بعدشم خودش برگشته وطلاهاروتحویل داده و…….
    خدایاااااااکجاااایی..ای ننازم به این بی عدالتی

    درحال حاضرازشدت عصبانیت کاردم بزنی خونم درنمیاد.

  8. خدا ازتون نگذره .برین گنده گنده هاشو که سرمایه کشورو دارن به تاراج میبرن اعدام کنین ادمای به ظاهر عادل.

  9. قضاوت چه راحت شده وعدالت چه بی معنا .دزدای تباه کننده سرمایه مملکت وبیت المال کجا رفتن ؟عدالت براشون اجرا شد یا در صفاسیتی به سر میبرن ؟؟؟خدا ازتون نگذره که حتی برای حکمای به ظاهر عدالتی تون فقط به دونه ریزا زورتون میرسه !خاوری رو چرا اعدام نکردین زنجانی رو چطور ؟بقیه چطور ؟

    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      دوست عزیز کوتاهی قوه ی قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی مانع از اجرای احکام سایر مجرمان نیست. به نظر شما دزدان مسلح و یا قاتلان تا زمان اتمام فساد نباید محاکمه شوند.
      اکنون به لطف مطالبه ی مردمی در فضای رسانه ای و مجازی مبارزه با فساد در کشور ما رشد کرده است .امروز پسر رییس جمهور ،معاون رییس جمهور، معاون وزیر و مدیران کل زندانی شده به جرم فساد در کشور ما نشان از برخورد قضایی نظیر آنچه در اروپا شاهدیم دارد که باید به فال نیک گرفت و با مطالبه ی مردمی از کشورهای به ظاهر متمدن ولی پناهگاه دزدان مثل کانادا آنان را مجبور به بازدگرداندن دزدانی نظیر خاوری و امثالهم نماییم.

      1. چرا مفسدین مملکت با نامهای اختصاری معرفی میشوند . مگر حضرت علی علیه سلام معمول اجیر میکرد که مفسدین حکومتی را رسوا کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا