موسیقیموسیقی جهان

دوران کل‌کل آدام لوین و بلیک شلتون به پایان رسید

جدایی آدام لوین از The Voice قطعی شد

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

اگر از اینکه دیگر نمی‌توانید شاهد متلک‌های نیشدار آدام لوین و بلیک شلتون به یکدیگر باشید ناراحتید، حداقل یک نفر از جدایی لوین از برنامه تلویزیونی The Voice شاد و شنگول است. بهاتی پرینسلو، همسر آدام لوین، این روزها یکی از خوشحال‌ترین زنان روی زمین است.

پرینسلو که به عنوان مدل فعالیت می‌کند، بالاخره احساس واقعی خود درمورد جدایی همسرش از این برنامه استعدادیابی را عیان کرد. او در حال حاضر به هر چیزی شباهت دارد جز یک همسر غمگین.

او در برنامه تلویزیونی Today گفت: «این یک خبر خوب برای من و فرزندانم است. آدام در حال حاضر به خاطر برگزاری کنسرت در مسافرت است. همگی منتظریم پس از اتمام این کنسرت، مدتی بدون نگرانی و در حالی که کاری برای انجام دادن نداریم، با یکدیگر وقت بگذرانیم. شاید برای شما خنده‌دار باشد اما یکی از سوالاتی که ذهنم را مشغول کرده این است که پس از این همه مدت، الان برای وقت‌گذرانی چه باید کرد؟»

بهاتی پرینسلو ۳۱ ساله و آدام لوین ۴۰ ساله سال‌ها با یکدیگر به صورت مشترک زندگی می‌کردند و از سال ۲۰۱۴ ازدواج خود را رسمی کردند. آنها دو دختر دارند؛ داستی‌رز ۲ ساله و جیوگریس یک ساله.

جان لجند و کلی کلارکسون، از داوران برنامه تلویزیونی The Voice، با نوشتن متنی احساسی در توییتر خود از آدام لوین خداحافظی کردند.

کلی کلارکسون که از فصل ۱۴ این برنامه به عنوان داور به آن ملحق شده نوشت: «این که برای اجرای برنامه حاضر شوی اما آدام را نبینی، عجیب خواهد بود.»

جان لجند نیز نوشت: «از جدایی آدام غمگینم.»

کارسون دیلی، مجری The Voice، اعلام کرد که آدام لوین پس از ۱۶ فصل از داوری در این برنامه کنار می‌رود.

لوین درصفحه اینستاگرام خود درمورد این جدایی نوشت: «هشت سال پیش بود که مارک بورنت ما را برای ساخت این برنامه قانع کرد و کاری کرد که پشت به خوانندگانی که برای مسابقه روی صحنه حاضر می‌شدند، روی صندلی‌های قرمز بنشینیم. من،‌ بلیک شلتون، جی‌لو گرین و کریستینا آگیلرا روحمان هم خبر نداشت قرار است چکار کنیم و به کجا برسیم. اولین روز فیلمبرداری که به پایان رسید، گیج و حیران سر صحنه نشسته بودم و به خودم گفتم اتفاقی که اینجا در حال وقوع است چیزی کمتر از یک معجزه نیست.»

این خواننده ۴۰ ساله در ادامه نوشت: «این برنامه زندگی مرا عوض کرد و همیشه در قلب من جا خواهد داشت. من به تک تک لحظات حضورم در این برنامه افتخار می‌کنم و تا آخر عمرم با این افتخار زندگی خواهم کرد.»

بلیک شلتون که سال‌ها به عنوان دوست، همکار و رقیب با لوین در این برنامه همراه بود، اعلام کرد: «هنوز در حال جمع و جور کردن افکارم درمورد جدایی آدام از این برنامه هستم. فکر کردن برایم سخت شده.»

اولین فصل از برنامه استعدادیابی تلویزیونی The Voice از سال ۲۰۱۱ در شبکه تلویزیونی NBC به منظور کشف استعدادهای خوانندگی در امریکا روی آنتن رفت. داوران این برنامه همگی از خوانندگان معروف و صاحب ‌سبک‌های مختلف بودند و هنوز هم از معروف‌ترین خوانندگان برای داوری در این برنامه استفاده می‌شود؛ خوانندگانی همچون بلیک شلتون، آدام لوین، گوئن استفانی، کریستینا آگیلرا، آلیشا کیز، کلی کلارکسون، آشر، شکیرا، کلسا بالرینی، جنیفر هادسن، مایلی سایروس، جان لجند و فارل ویلیامز.

در این بین بلیک شلتون و آدام لوین جزو قدیمی‌ترین داوران این برنامه بودند و شوخی‌ها و کل‌کل‌های این دو، لحظات مفرحی را برای بینندگان این برنامه رقم می‌زد، اما از فصل بعدی،‌ دیگر خبری از آدام لوین نیست.

 

منبع: یو‌اس‌ای تودی

لینک خبر:

https://www.usatoday.com/story/life/people/2019/06/05/adam-levine-voice-departure-good-news-wife-behati-prinsloo-says/1362174001/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا