اخبار داغ

دوست پسرم من را به خلوت کشاند و از او حامله شدم!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دوست پسرم من را به خلوت کشاند و از او حامله شدم!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دادگاه خانواده

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عاطفه، دختر ۲۰ ساله پس از احضار به اتاق بازپرس رفت و گفت: تابستان سال گذشته به همراه برخی از بستگانم برای یک مسافرت چند روزه به شهرستان رفتیم و در یکی از مسافرخانه های شخصی ساکن شدیم. آن جا بود که با پسری به نام متین آشنا شدم، در آن چند روز به قدری تحت تأثیر جملات احساسی و عاطفی متین قرار گرفته بودم که تمام زندگی ام را در وجود او خلاصه کرده بودم.
وی ادامه داد: پس از بازگشت به خانه، پدر و مادرم را راضی کردم که برای ادامه تحصیل مدتی را به عنوان دانشجوی مهمان در دانشگاه همان شهری باشم که متین درآن بود بگذرانم. در همین روزها هم از طریق پیامک و تلفن با متین در ارتباط بودم و روز به روز علاقه ام به او بیشتر می شد.این دختر ادامه داد: وارد شهرستان که شدم بلافاصله به دیدن متین رفتم و این گونه دیدارها که به وسوسه های شیطانی هم کشیده شده بود. به دعوت او به خانه اش رفتم و با اینکه می دانستم برای صیغه اجازه پدر لازم است بدون اجازه پدرم صیغه او شدم و در خلوت متین اجازه دادم هرکاری که می خواهد انجام دهد تا اینکه از او حامله شدم.

عاطفه گفت: وقتی موضوع باردار شدنم را هنگام دیدن متین گفتم، او آب پاکی را روی دستم ریخت و با بی شرمی عنوان کرد که ازدواج کرده است و هیچ علاقه ای به من ندارد. با شنیدن این جملات دیگر چیزی نمی فهمیدم و با فریاد به حال خودم افسوس می خوردم که ناگهان او با پلیس تماس گرفت و از من به خاطر ایجاد مزاحمت شکایت کرد.

بازپرس در ادامه دستور احضار شاکی پرونده را صادر کرد.

این پست توسط بخش دادگاه خانواده مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دوست پسرم من را به خلوت کشاند و از او حامله شدم!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا