اخبار داغ

دکتر مجید فرهاد که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت که بود؟ + عکس و اطلاعات تکمیلی

دکتر مجید فرهاد که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت که بود؟ به همراه عکس و اطلاعات تکمیلی از دکتر مجید فرهاد پزشک با اخلاق را اینجا بخوانید. دکتر مجید فرهاد مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی به خیل شهدای عرصه سلامت پیوست. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی شهادت دکتر مجید فرهاد اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت را تسلیت گفت.

دکتر مجید فرهاد که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
دکتر مجید فرهاد که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

در پیام سید علیرضا مروجی آمده است: خبر آسمانی شدن ، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مجید فرهاد موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران گردید.

شهید خدمت دکتر مجید فرهاد سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد. او که دغدغه اش سلامتی مردم بود، و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران و بیدگل ، درما ن و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز نمود و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت به خیر و الگوی ما شد.

شهید راه سلامت و خدمت، دکتر مجید فرهاد در معامله بی دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود چراکه خداوند این چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه خدمت و سلامت ، دکتر مجید فرهاد به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی،بخصوص کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف کاشان، غفران و رضوان الهی را برای آن سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر صابران را طلب می نمایم.

همواره یاد و خاطره این پزشک خوش نام و خوش عاقبت در یاد ما ماندگار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا