چهره هاسلبریتی ایرانی

دکتر مسعود صابری مهمان برنامه خندوانه کیست؟ + ماجرای گاف در کنسرتش

مجله اینترنتی کولاک: مسعود صابری فارغ التحصیل متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات می باشد، بعنوان کارشناس با برنامه فرزاد حسنی به تلویزیون آمد و حالا خواننده شده و کنسرت می دهد.

مسعود صابری در محله شکوفه در جنوب شرقی تهران بدنیا آمد

در دبیرستان مذهبی علوی درس خواند، علاقه اش به پزشکی باعث شد در سال ۱۳۶۸ وارد رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی شود و سال ۸۴ به دوره تخصص رفت.

آقای دکتر پسر خاله کارگردان مشهور رسول صدر عاملی می باشد و اولین بار در سال ۸۳ – ۸۴ با شروع وبا در شبکه پنج، روش های ضدعفونی کردن سبزیجات و میوه ها را آموزش داد

 

جالب است بدانید علی سرتیبی تهیه کننده نیز دایی وی می باشد.

خوانندگی را از سال ۸۸ شروع کرد و بعد از آشنایی با یک دوست آهنگساز با ترانه سراهای مشهور چون روزبه بمانی و زهرا عاملی آشنا شد

 

دکتر صابری از طریق همسر خانوم زهرا عامری؛ آقای مصطفی شریفی تهیه کننده برنامه اکسیر بعنوان کارشناس در کنار اجرای فرزاد حسنی وارد این برنامه پر حاشیه شد و به شهرت رسید.

ماجرای گاف دکتر مسعود صابری در کنسرتش

مسعود صابری از طریق برنامه «خندوانه» خود را به مخاطبان این برنامه و مردم معرفی کرد. رامبد جوان  در برنامه خود از او خواست  تا بخواند و گفت صدای خوبی دارد! خوانندگی صابری در «خندوانه» همانا و اجرای کنسرت  اخیر او با گاف‌های برجسته همانا…! جایی که در صحنه کنسرت زنده می‌خواند و چه خواندنی! اما وقتی میکروفن را به سمت تماشاگران می‌گیرد پلی‌بک همچنان پخش می‌شود.

واکنش‌ها در فضای مجازی به اقدام صابری به‌گونه‌ای بود که رامبد جوان را هم به واکنش وادار کرد.

رامبد جوان با انتشار پستی در اینستاگرام بابت دعوت از مسعود صابری به برنامه «خندوانه» از مردم عذرخواهی کرد. او در صفحه مجازی خودش نوشت: “بابت دعوت از ایشان به خندوانه از همه مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنم.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا