موسیقیموسیقی جهان

دیوانه‌بازی مایلی سایروس روی هوا

مجله اینترنتی کولاک، مترجم: پرویز فغفوری آذر

«وقتی هواپیمای شخصی ما در راه گلاستونبری روی هوا دچار مشکل شد، او رسما قاطی کرده بود!» این را خواهر بزرگ‌تر مایلی سایروس می‌گوید. برندی ۳۲ ساله، خواهر این خواننده مشهور پاپ درباره حادثه‌ای که اوایل این ماه برای او و خانواده‌اش در یک پرواز خصوصی رخ داده بود صحبت کرد.

او دیروز در پادکست مورد علاقه‌اش اعلام کرد وقتی هواپیمای حامل او و خانواده‌اش در حال پرواز به سمت مزرعه خانوادگی‌شان بود، مایلی سایروس نیز به همراه تیم نوازنده‌ها و مدیریتی‌اش همراه او و مادرشان (تیش) بودند. اما به محض این که با جریان باد مخالف و چاله هوایی روبه‌رو شدند قضیه فرق کرد: «اوضاع واقعا دیوانه‌کننده شده بود. اگر مجبور نبودم فرد قوی این جمع باشم، خودم هم از دست مایلی دیوانه می‌شدم. یکی باید اورا جمع و جور می‌کرد. مایلی با بالا و پایین رفتن هواپیما واقعا قاطی کرده بود.»

طبق گفته‌های برندی، این هواپیما در راه گلاستونبری برای اجرای سی‌ام ژوئن مایلی سایروس ۲۶ ساله بود. وقتی با چاله هوایی روبه‌رو شدند و اعضای گروه نتوانستند موضوع را به مایلی بگویند، مادرش هم بسیار ترسیده بود: «بزرگ‌تر بودن در چنین جمعی، در حالی که خودت هم بسیار ترسیده‌ای و خواهرت شروع به جیغ و داد کرده، کار بسیار سختی است. تازه وقتی همه چیز آرام شد و تلاطم را پشت سر گذاشتیم، مایلی سرش را گذاشته بود روی دامن مادرم، مادرم هم به سختی ترسیده بود و هیچ‌کس به ما نمی‌گفت چه اتفاقی  افتاده یا قرار است چه رخ دهد.»

مصیبت وقتی بدتر شد که دومین دور تلاطم هواپیما شروع شد: «پس از ده دقیقه دور زدن در اطراف محلی که قرار بود فرود بیاییم، دوباره همان قضیه شروع شد. این دفعه مادرم شروع کرد به گریه کردن و می‌گفت اگر بمیریم نواه  (جوان‌ترین عضو خانواده مایلی سایروس) آن بیرون تنها خواهد ماند. در تمام آن لحظات سعی می‌کردم خودم را جمع و جور کنم و به بقیه قوت قلب بدهم. کار بسیار سختی بود، مخصوصا که خودم هم ترسیده بودم.»

با این که تجربه بسیار سختی بود، اما خلبان  توانست هواپیما را به هر نحوی که شده به باند فرودگاه برساند و همه سالم از هواپیما پیاده شدند.

۳۰ ژوئن مایلی سایروس توانست در فستیوال موسیقی گلاستونبری برنامه خود را اجرا کند و از منتقدان ۴ ستاره دریافت کرد.

منبع: NME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا