چهره هاسلبریتی خارجی

رابرت پتینسون زیباترین مرد جهان کیست؟ + بیوگرافی و عکس

در این مطلب، درباره رابرت پتینسون زیباترین مرد جهان توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روزنامه بریتانیایی ” دیلی میل “با نام اصلی ” Daily Mail ” براساس محاسبات یک جراح مشهور زیبایی به نام دکتر جولیا دو سیلوا، یک بازیگر بریتانیایی به نام ” رابرت پتینسون ” را به عنوان زیباترین مرد جهان معرفی کرده است!

جالب است بدانید دکتر جولیا دو سیلوا از یک روش اندازه گیری هندسی به نام ” نسبت طلایی ” برای انتخاب زیباترین افراد استفاده می ‌کند! او سال گذشته نیز با استفاده از همین روش اندازه گیری هندسی، ” بلا حدید ” مدل آمریکایی را به عنوان زیباترین زن جهان معرفی کرده بود.

بد نیست بدانید ریاضیدانان با استفاده از فرمول ریاضی، زیبایی را در افراد توضیح می دهند! بدین صورت که آن ها با اندازه گیری فاصله چشم ها، گوش ها، طول و عرض صورت و همچنین نسبت آن ها با یکدیگر، می توانند یک صورت بی نقص، متناسب و زیبا را تعیین کنند!

در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز دکتر جولیا دو سیلوا پس از انجام محاسبات ریاضی و اندازه گیری هندسی اجزا و زوایای صورت تعدادی از بازیگران مشهور و ستاره‌ های بزرگ سینما، رابرت پتینسون را زیباترین مرد جهان معرفی کرد.

رابرت پتینسون با نام کامل ” رابرت داگلاس توماس پتینسون ” ، بازیگر، مدل، نوازنده و همچنین تهیه‌ کننده متولد ۱۳ مه سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر لندن می باشد. شاید جالب باشد که بدانید او فعالیت خود را در دنیای سینما با بازی در نقش ” سدریک دیگوری ” در فیلم سینمایی ” هری پاتر و جام آتش ” در سال ۲۰۰۵ میلادی آغاز کرد!

رابرت پتینسون با بازی در مجموعه سینمایی ” گرگ و میش ” به شهرت رسید! مجموعه سینمایی ” گرگ و میش ” براساس رمانی به همین نام توسط نویسنده آمریکایی استفانی میر نوشته شده است! بد نیست بدانید این سری سینمایی بیش از ۱ میلیارد دلار در سرتاسر نقاط جهان، فروش ناخالص داشته‌ است!

از فیلم های برجسته ی پتینسون می توان به ” آب برای فیل‌ ها ” ، ” جهان‌ شهر ” ، ” ولگرد ” ، ” شهر گمشده زی ” ، ” اوقات خوش ” ، ” حیات والا ” و همچنین ” فانوس دریایی ” اشاره کرد. رابرت پتینسون به عنوان بازیگر جدید نقش ” بتمندر دنیای سینمایی دی سی انتخاب شده است!

رابرت پتینسون در سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیر گذار جهان در مجله TIME نامگذاری شد! همچنین وی در سال ۲۰۱۰ میلادی، به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد مشهور در مجله آمریکایی فوربز شناخته شد.

در انتها لازم به بیان است در فهرست زیباترین مردان جهان، هنری کویل، بردلی کوپر، برد پیت و جورج کلونی در رده‌ های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا