اخبار داغ

رابطه پنهانی خواهرم را با مردان غریبه فهمیدم و او را به ابدیت فرستادم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

رابطه پنهانی خواهرم را با مردان غریبه فهمیدم و او را به ابدیت فرستادم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شامگاه ۱۲ مرداد مأموران کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج از وقوع این جنایت باخبر شدند و برای تحقیق به محل جنایت رفتند. آنها با جسد خون آلود زن ۳۲ ساله‌ای به نام سارا در یک آپارتمان مسکونی روبه‌رو شدند و در صحنه جرم دو سه چاقو پیدا کردند که کنار جسد افتاده بود.

به دستور بازپرس کشیک قتل جسد سارا به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش‌ها نشان داد که این زن با ۲۵ ضربه چاقو به ناحیه گردن و قلب و سینه جان باخته است.

کارآگاهان از برادر ۲۰ ساله مقتول به نام میثم شروع به تحقیق کردند و او در بازجویی گفت: حدود یکسالی بود که خواهرم از شوهرش قهر کرده بود و در خانه پدری‌مان به سر می‌برد تا اینکه به رفتارهای خواهرم ظنین شدم.

ماجرای جنایت از زبان قاتل

من یک گوشی تلفن برایش خریده بودم که با نصب برنامه‌ای وارد گوشی‌اش شدم و فهمیدم او با مردهای بیگانه‌ای ارتباط دارد و از این موضوع فقط من مطلع بودم. روز حادثه زمانی که اعضای خانواده‌مان قصد داشتند به باغی بروند متوجه شدم خواهرم همراهشان نرفته و در خانه تنها مانده است. هنگام صبح با هم صبحانه‌مان را خوردیم که ساعتی بعد متوجه پیام‌هایی از یک مرد ناشناس شدم و دیدم خواهرم برای عصر با او قرار گذاشت به خاطر همین من بشدت عصبانی شدم و با هم بحث‌مان شد اما دیدم گوشش بدهکار نصیحت من نیست.

حدود ساعت ۲ بعدازظهر بود که از کشوی آشپزخانه یک چاقو برداشتم و بعد با چاقو به جانش افتادم، بعد لباس هایم را که خونی شده بود عوض کردم و در تماس با پلیس خودم را معرفی کردم.این متهم جوان پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است با صدور دستور بازداشت موقت از طرف بازپرس روانه زندان شد.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

رابطه پنهانی خواهرم را با مردان غریبه فهمیدم و او را به ابدیت فرستادم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا