تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

راز رابطه عاشقانه آرش و بنفشه در سریال دلدار چیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : در قصه سریال دلدار گروهی جوان با داشتن آرزوهایی بزرگ در دنیای برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن دست به ریسک بزرگی زندند و با بودجه کم آماده حقیقی شدن رویاهایشان شده اند .

در میان هیاهو و شلوغی کار و دویدن های هر روزه ، دل دختر و پسری در این گروه کوچک به عشق همدیگر گرفتار می شود و آرش و رونا تصمیم می گیرند تا ابد در کنار هم برای آرزوهایشان بجنگند .

در گروه برنامه نویسی آن ها رامین به عنوان سرپرست حضور دارد ، رامین برادر رونا و دوست صمیمی آرش است . آرش نیز به عنوان برنامه نویس عضو گروه شد و در این میان به رونا علاه مند و در گیر گرفتاری های او کامیار شد .

تمام رویای این گروه کوچک به دست آوردن پول بیشتر برای زندگی راحت تر است ؛ آن ها در مسیر کاری شان مشکلات زیادی دارند که مهم ترین آن نبود پول و بودجه کافی برای عملی کردن ایده های ناب شان است .

از سویی دیگر کامیار شوهر سابق رونا اصلا دوست ندارد همسر سابقش حلقه نامزدی آرش را دست کند و از هردری برای به هم زدن رابطه ای دو نفر وارد می شود .

بنفشه در دسریال دلدار آدم فرستاده شده از سوی کامیار حقه باز است ؛ کامیار برای بدست آوردن رونا نقشه ورود بنفشه را به زندگی آرش کشیده است .

بنفشه در سریال دلدار ظاهرا دنبال پول و سهمش از پروژه است اما در اصل می خواهد رابطه ی میان آرش و رونا را شکر آب کند و با ابراز احساساتش به آرش، رونا را نسبت به عشقش بدبین کند .

بااین کار رونا از آرش رو برمی گرداند و به سمت کامیار خواهد رفت ؛ اگر بنفشه در سریال دلدار با کامیار همکاری نمی کرد هیچگاه او موفق نمی شود عشق رونا به آرش را طعمه اهداف کثیف خودش قرار دهد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا