سینماسینمای‌جهان

رنبیر کاپور و دیپیکا پادوکن یک بار دیگر همبازی می شوند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه سمیرا فیض آبادی

طبق گزارشات شنیده شده رنبیر کاپور و دیپیکا پادوکن برای بازی در فیلم بعدی لاو رانجان قرار بسته‌اند. فیلم موفق «سونو که تیتو کی سوئیتی» آخرین فیلم ساخته شده این کارگردان مطرح است. آجی دیوگان دیگر چهره شاخص سینمای هند است که در این فیلم بازی خواهد کرد. از فیلم «تماشا» که آخرین همکاری مشترک رنبیر و دیپیکا در سال ۲۰۱۵ بود سال‌ها می‌گذرد و طرفداران این دو ستاره مطرح،  مشتاقانه خواستار همبازی شدن مجدد آنها بودند و بالاخره این اتفاق درحال وقوع است. البته رنبیر و دیپیکا به تازگی در یک کلیپ تبلیغاتی در یک قاب قرار گرفتند.

آجی دوگان، دیپیکا پادوکن و رنبیر کاپور، هر سه درگیر پروژه‌های کاری دیگری هستند و باوجود برنامه کاری شلوغشان در این فیلم اکشن حضور خواهند داشت. آجی دوگان و رنبیر کاپور در این فیلم نقش پدر و پسر را بازی خواهند کرد و به نوبه خود اتفاق جالبی است. حضور آجی دوگان و رنبیر از مدت‌ها قبل در این پروژه تائید شده بود اما اضافه شدن نام دیپیکا، استحکام و قدرت بیشتری به کار بخشیده است. دیپیکا در حال حاضر سر فیلمبرداری فیلم «Chhapaak» به کارگردانی مگنا گلزار  است. این فیلم برگرفته از یک داستان واقعی درمورد یک قربانی اسیدپاشی است. پوستر اول از گریم دیپیکا پادوکن در این فیلم چندی پیش منتشر شد که مورد تحسین و توجه بسیاری همچون پریانکا چوپرا و کانگنا رانات قرار گرفته است.

رنبیر کاپور آجی دوگان

رنبیر هم درگیر  دو فیلم «Brahmastra» و «Shamshera» است. «شمشیر» یک فیلم اکشن ماجراجویانه تاریخی است که ۳۰جولای سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. رنبیر کاپور نقش متفاوتی در این فیلم ایفا کرده است. وانی کاپور نقش مقابل او را در این کار ایفا کرده است.  سانجی دات و رونیت روی هم در این فیلم حضور دارند.

آجی دوگان هم یک فیلم تاریخی به نام «Tanhaji» را در دست دارد. بنابراین تا پایان سال هر سه  بازیگر مشغول کار هستند و احتمالا  اواخر سال، این فیلم اکشن کلید خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا