سبک زندگی

رنگ سال ۹۹ چیست؟

رنگ سال ۲۰۲۰ پنتون رنگ آبی کلاسیک است : یک رنگ آرامش بخش یه چیزی بین آبی کاربنی و سرمه ایه. چندی قبل کمپانی Pantone به طور غیررسمی رنگ سال را سفید مرجانی اعلام کرده بود اما در نهایت رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال انتخاب شد.

این رنگ، رنگ جین های آبی، بلوبری و آسمان درحال غروب بوده و از نظر پیش بینی کنندگان موسسه پانتون رنگ آرامش و بدون محدودیت زمانی در زمان تغییر است.

در مورد رنگ سال ۲۰۲۰ پانتون یا همان رنگ آبی کلاسیک بیشتر بدانیم:

القای آرامش، اعتماد بنفس و ارتباط از نشانه های این رنگ آبی ماندگار است.

رنگ پانتون ۱۹-۴۰۵۲ کلاسیک رنگی ماندگار و بدون محدودیت زمانی است که در حین سادگی بسیار زیبا می باشد. این رنگ که در نگاه اول آسمان را در حین غروب برای ما تداعی می کند، نشان دهنده تمایل ما به اساسی ثابت و قابل اعتماد است که در حین عبور از آستانه و ورود به عصری جدید ساخته ایم.

رنگ پانتون ۱۹-۴۰۵۲ که در ذهن ما بعنوان رنگ آرامش نهادینه شده است، حس صلح و سکون را در روح انسان القا کرده و به او آرامش می بخشد. رنگ آبی کلاسیک با کمک به تمرکز ، مجددا موجب تمرکز افکارمان می شود. تناژ انعکاسی رنگ آبی، تقویت کننده انعطاف پذیری است.

آبی کلاسیک ، رنگی سرشار از آرامش و قابل اعتماد، به راحتی خود را وارد یک تعامل بدون تنش می کند. این رنگ که از نظر جهانی بسیار محبوب است، گویی متعلق به دنیای دیگری است که با آسودگی هرچه تمامتر از سوی ما پذیرفته شده است.

با پیشرفت فناوری و قابلیت انسان ها در پردازش آن، حالا درک این مطلب آسان می شود که چرا ما به سمت رنگ هایی جذب می شویم که نشان دهنده صداقت بوده و حس حفاظت را در ما القا می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا