چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس روناک یونسی و همسرش محسن میری

روناک یونسی با منتشر کردن عکس جدیدی از خود و همسرش با تیپ خفن و لاکچریشان که به یک مهمانی دعوت شده اند را برای ما عزیزان فراهم اورده ایم.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید این بازیگر ۳۹ ساله که به همراه همسرش محسن میری در کانادا زندگی می کنند, در یک مهمانی حاضر شدند.

عکس روناک یونسی و همسرش محسن میری

عکس روناک یونسی و همسرش محسن میری

روناک یونسی دی ماهی است و در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده ، او بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. خانم یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.

تیپ خفن و لاکچری عکس روناک یونسی و شوهرش

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

عکس روناک یونسی و همسرش محسن میری

عکس های لو رفته بیحجاب روناک یونسی

یونسی سال ۱۳۹۱ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال ۹۶ متولد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا