چهره هاسلبریتی خارجی

ریتیک روشن به عنوان جذاب ترین مرد جهان معرفی شد

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : ریتیک روشن یکی از بهترین بازیگران بالیوود است که به خاطر داشتن شخصیتی کاریزماتیک و چهره ای خوب و جذاب معروف است.

این بازیگر  مشهور هندی، گیرایی خاصی دارد و طرفدارانش هر زمان که او را روی پرده سینما می‌بینند محو و مسحور او می‌شوند. حدود ۲۰ سال از فعالیت ریتیک روشن در سینمای هند می گذرد و او توانسته با جود گذشت زمان،  تعداد آرای خود را به عنوان یکی از جذاب‌ترین و خوش تیپ‌ترین مردان جهان حفظ کند و این بار هم هیچ تفاوتی با گذشته نداشته است.

در ماه آگوست سال جاری میلادی ۵ مرد جذاب و خوش تیپ جهان معرفی شدند و ریتیک روشن در راس این لیست به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان معرفی شد درحالیکه در این لیست رقبایی همچون کریس ایوانز، دیوید بکهام، روبرت پتینسون داشت.

ریتیک روشن

آخرین فیلمی که از ریتیک روشن اکران شده فیلم «سوپر ۳۰» است که توانسته فروش خیلی خوبی در گیشه داشته باشد. تاکنون این فیلم توانسته حدود ۱۵۰ کرور فروش کند. فیلم بعدی ریتیک روشن، «WAR» یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ بالیوود خواهد بود که دوم اکتبر اکران خواهد شد و تایگر شروف، ستاره اکشن بالیوود و وانی کاپور دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند. در این فیلم شاهد تقابل دو چهره بی نظیر و اکشن کار بالیوود ریتیک روشن و تایگر شروف خواهید بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا